Збирання комплектів

Акт складання комплектів з окремих екземплярів ТМЦ оформляється за допомогою модуля Акти комплектації підсистеми Облік запасів у розрізі журналів. Цей модуль являє собою реєстр актів збірки.

Новий Акт комплектації створюється по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Документ містить три вкладки: Заголовок,Специфікація,Ордери.

На вкладці Заголовок вводяться основні характеристики комплекту:

  • якщо для Актів збірки в модулі Налаштування встановлена автоматична нумерація, то поле Акт збірки заповнюється автоматично. При необхідності коригується поточна дата. Якщо налаштування автонумерації відсутнє, то номер ордерів, сформованих на підставі акту можна редагувати;
  • у полі Журнал відображається інформація про журнал документів, до якого відноситься цей акт;
  • Центр відп. – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вказується центр відповідальності;
  • Артикул – у полі вводиться артикул номенклатури по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () з довідника номенклатури. За потреби, можна створити новий артикул для комплекту, а у специфікації сказати різні номенклатури;
  • Характеристики – поле заповнюється автоматично, якщо для даного артикулу в Довіднику номенклатури системи Загальні довідники вказані відповідні дані. Доступне для редагування користувачу;
  • Партія – вказується номер і найменування партії, при гуртовому обліку обраного артикулу;
  • Тип картки – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається тип приналежності запасів зі списку (Власний, Відповідальне зберігання, Консигнація, Митниця, Давальн. сировина, Поворотна тара, Давальн. сировина у клієнта). Якщо тип приналежності відмінний від Власний, то стає доступним поле Власник;
  • Власник – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () з довідника Контрагентів обирається юридична або фізична особа (при цьому, доступні можливості вибору, зміни, фільтрації, пошуку, видалення та сортування);
  • параметр Використовувати комплектуючі вказаного власника – дозволяє в специфікації Акту комплектації в універсальному навігаторі проводити фільтрацію картотеки по зазначеному власникові. Якщо параметр не встановлений, то можливо бачити всі картки по обраному складу;
  • параметр Не розраховувати собівартість комплекту (доступна тільки до створення ордерів). При установці даної позначки розривається зв’язок між видатковими та прибутковими ордерами і при розрахунку відомості собівартості в прибутковому ордері буде ціна, встановлена користувачем в заголовку документа. Якщо параметр не встановлений, сума прибуткового ордера стане рівною сумі видаткового ордера;
  • при необхідності встановлюється позначка Виводити інформаційне повідомлення про відсутність атрибутів;
  • у полі Кількість вказується кількість зібраних комплектів;
  • поля Кількість в НОВ1/НОВ2 – вказується кількість в незалежних одиницях виміру;
  • у полі Ціна – ціна комплекту, якщо вона відрізняється від вартості складових комплекту. Якщо поле пусте, воно заповнюється автоматично сумарною вартістю комплектуючих після заповнення вкладки Специфікація;
  • поле Вартість – розраховується як кількість * ціна. При ручному введенні буде розрахована ціна. При необхідності заповнюються поля Ціна в базовій валюті та Вартість;
  • у групі полів Місця зберігання вводиться з довідника склад, з якого будуть списуватися комплектуючі для комплекту (поле Комплектуючих) і склад для оприбуткування готових комплектів (поле Продукції);
  • поле Коментар заповнюється довільною інформацією.

Акт комплектації. Вкладка Заголовок

На вкладці Специфікація заповнюються дані по всіх складових комплекту. Створення нового запису виконується по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Потім в полі Артикул вікна Введення номенклатури по клавіші F3або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається зі списку потрібна позиція. У вікні Введення номенклатури вказуються дані (перелік атрибутів налаштовується при впровадженні Комплексу):

  • Загальна кількість – поле необхідне для складання зазначеної кількості комплектів, розраховується автоматично;
  • Ціна, Сума – поля заповнюються автоматично;
  • поле Коментар заповнюється довільною інформацією.

Далі формується видатковий складський ордер на ТМЦ, що увійшли в комплекти й прибутковий складський ордер на самі комплекти.

Якщо недостатньо матеріалів на зазначеному складі, позиції стають червоними і при включеному контролі залишків забороняється створення ордера.

На вкладці Ордери вікна Комплектація відображаються дані по сформованих складських ордерах для комплекту.

Формування ордерів виконується по пункту меню Документ / Сформувати складські ордери (комбінація клавіш Ctrl+О). Якщо не сформовані ордери по всіх рядках специфікації, з документа не можна вийти поки всі ордери не будуть сформовані або видалені.

Видалення складських ордерів виконується в акті комплектації (вікно Комплектація) по пункту меню Документ / Видалити складські ордери (комбінація клавіш Ctrl+D).

Акт комплектації. Вкладка Специфікація

Перегляд ордерів доступний на вкладці Ордери по клавіші Enter чи за допомогою подвійного натискання лівої клавіші миші на рядку із записом, або у модулі Документи обліку руху запасів.

Акт комплектації. Вкладка Ордери

При формуванні ціни комплекту на основі сумарної вартості комплектуючих, Комплекс передбачає можливість коригування вартості сформованого комплекту за підсумками розрахунку собівартості комплектуючих. Для цього після проведення розрахунку собівартості за складовими комплекту, необхідно в акті комплектації (вікно Комплектація) скористатись пунктом меню Документ / Перерахунок вартості комплекту (комбінація клавіш Ctrl+Р) – операція виконується, якщо у карток комплектуючих встановлено метод ФІФО.

Згідно з позицією меню Правка / Поля користувача(комбінація клавіш Alt+H) у картці складського обліку доступні поля користувача, що дозволяють введення додаткових реквізитів для кожної з карток (у випадку, якщо такі поля налаштовані адміністратором в модулі Поля користувача, див. розділ Система Адміністратор).

В акті комплектації по пункту меню Сервіс / Налаштування користувачі доступні такі параметри налаштування:

  • Автоматичне формування ордерів – якщо параметр відмічений, то при збереженні документа автоматично формуються складські ордери;
  • Не перераховувати кількість комплекта – якщо параметр відмічений, то відключається перерахунок кількості комплектів на вкладці Специфікація, при зміні кількості на вкладці Заголовок.

Налаштування користувача