Відновлення резервної копії

Відновлення резервних копій Комплексу здійснюється з урахуванням версії резервної копії. Версія Комплексу має дорівнювати або бути вище, ніж версія резервної копії.

1. Відкрити модуль Резервне копіювання.

2. Вибрати диск/каталог, в якому знаходиться резервна копія. З'явиться перелік резервних копій. Для відновлення даних в списку резервних копій курсор встановлюється на обраний архів і по клавіші Enter здійснюється відновлення.

Вибирається спосіб відновлення резервної копії:

  • Відновлення із збереженням наявних користувачів

Відновлення резервної копії вносить в Комплекс дані. При цьому методі перелік користувачів і ролей не змінюється (залишається таким, який був налаштований в БД підприємства), однак не відновлюються настройки доступу для користувачів і ролей.

  • Відновлення із заміною наявних налаштувань користувачів з резервної копії (видалення всіх підприємств)

Пункт використовується для знищення існуючих в Комплексі даних і налаштувань, і відновленням даних і налаштуванням з резервної копії. Проводиться відновлення даних, користувачів, ролей і розмежування доступу, які збережені в резервної копії. При видаленні існуючих даних процес може тривати від 5 хвилин до години, після чого проводиться копіювання даних. Рекомендується для першого підняття резервної копії після встановлення серверної частини вибирати даний пункт.

  • Додавання даних з резервної копії до даних обраного підприємства

Пункт використовується для додавання даних підприємства даними з резервної копії.

  • Відновлення спільних довідників

Пункт використовується для заміни даних в підприємстві даними з резервної копії (заміна даних в довідниках).

За замовчуванням програма пропонує Відновлення зі збереженням наявних користувачів.

3. У колонці Приймач проводиться створення або вибір існуючої бази даних для відновлення резервної копії. База створюється аналогічно при встановленні Комплексу.

4. У вікні, яке з'явилося натиснути кнопку Створити.

5. Ввести ім'я та пароль адміністратора бази даних, натиснути кнопку ОК для підключення до бази. Для відновлення звітів з обраної резервної копії, створених користувачами, встановлюється позначка Відновлювати звіти і види реєстру користувача.

Для відновлення файлів каталогу користувача необхідно вибрати один з варіантів відновлення:

  • Залишати файли каталогу користувача;
  • Замінити файли каталогу користувача;
  • Очищати каталог користувача.

Призначений для користувача каталог являє собою каталог з назвою User_Data, який створюється при згортанні попередніх копій і розміщений в серверній частині Комплексу. Файли користувальницького каталогу призначені для зберігання будь-якої інформації.

Після вибору варіанту відновлення резервної копії по кнопці Далі відбувається перехід на наступну сторінку вікна.

6. У вікні, яке з'явилося натиснути кнопку Створити.

7. Ввести ім'я та пароль адміністратора бази даних, натиснути кнопку ОК для підключення до бази.

8. Код підприємства вказується Комплексом. Вибрати тип сервера (наприклад, Оракл), ввести ім'я сервера, який повідомив адміністратор СУБД. В поле База даних натиснути кнопку для створення схеми даних.

9. Натиснути кнопку Створити для створення нової схеми даних.

10. Ввести найменування схеми, наприклад R712_020 (за замовчуванням пропонується dfirmХХХ (де, ХХХ – може бути будь-яке число) та вказати пароль для схеми, найменування табличних просторів і натиснути кнопку ОК. При встановленні параметру Використовувати ім’я схеми в якості паролю пароль встановлюється автоматично і дорівнює значенню найменування схеми.

В залежності від СУБД, що використовується вигляд вікна змінюється.

11. Вибрати створену базу даних. Натиснути кнопку ОК.

12. Підтвердити параметри створеної схеми, натиснути кнопку ОК

13. Вибрати в списку джерело з кодом ХХХ Підприємство відсутнє (ХХХ - може бути будь-яке) і натиснути кнопку ОК.

14. У вікні Відновлення резервної копії натиснути кнопку Далі.

15. Якщо резервна копія захищена паролем, то він вводиться в поле Пароль (всі цифри і букви, які вводять в поле, відображаються символом «*» (зірочка)).

16. За допомогою кнопки Відновити запускається відновлення даних.

В результаті відновлення резервної копії в Комплексі з'явиться підприємство з базою, яка містить дані резервної копії Комплексу. Після завершення процесу з'явиться вікно з повідомленням про успішне відновлення. Натиснути кнопку ОК і вийти з модуля відновлення резервних копій.

Після закінчення процесу відновлення з'являється повідомлення про успішне завершення процесу.

  • При відновленні резервної копії в режимі Відновити дані всіх підприємств вся інформація про підприємства та налаштування користувачів, ролей, наявних в Комплексі, буде загублена.
  • При відновленні резервної копії в режимі Відновити дані в існуюче підприємство задається підприємство, яке відновлюється і підприємство, в яке відновлюється.
  • Часткові настройки можуть бути збережені і передані за допомогою операцій імпорту / експорту. Там проводиться прийом / передача плану рахунків (бухгалтерські книги), аналітичних картотек і настройки можливих кореспонденцій.