Довідники
На закладці Довідники / Константи є можливість створювати константи з одним з чотирьох типів: NUM, CHAR, DATE, TIME. Поле може містити числову чи текстову константу, або задаватися програмно (По клавіші F4 відкривається Редактор програм. Константи використовуються в основному в програмах проводок, калькуляціях, тощо.

Закладка Довідники / Журнали призначена для створення (при необхідності) журналів для поділу документів за певними ознаками. Журнал, що відображені чорним шрифтом є системними. Синім шрифтом відображаються користувацькі журнали. При необхідності журнали створюються по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert вказується Код і Найменування журналу. Але створення нового журналу відбувається у складі груп документів.

Закладка Довідники / Комісії (підписи) дозволяє створювати комісії для підписання документів відповідного типу (що потребують скликання комісії). Можна створити робочу, інвентаризаційну комісії, комісію для визнання об’єктів в складі підприємства, комісію по списанню ОЗ та інше. Створення комісії проводиться по клавіші Insert, далі проводиться вибір Типу комісії .
Заповнюються поля Дата, Найменування, Тип документу, Дата та номер документу, обираються Голова та члени комісії, що мають право підпису.

На закладці Довідники / Калькуляція для документів різних типів підключаються програми калькуляції. Їх можна використовувати для задання, наприклад, маршруту виконання. По клавіші F4 відкривається Редактор програм. Робота з редактором програм описана більш детально в Керівництві програміста.

На закладці Довідники / Довідники є можливість налаштування Довідників документообігу. В системі створені системні довідники, наприклад, Статус документів . За необхідності по клавіші Insert створюються користувацькі довідники системи. Створені користувачем довідники відображаються візуально більш тонким написанням шрифту та нумерацією. За прикладом створено довідник Види запитів.

Для прикладу, наведено довідник По питанню та різні категорії питань: основна діяльність, кадрові питання, фінансові питання, де створена категорія технічні питання.

Закладка Заступники призначена для створення заступників при необхідності передавання права підпису або узгодження документу.
Згідно з позицією меню Реєстр / Створити (клавіша Ins) вказується Працівник та Заступник (по клавіші F3 обирається з довідника), що мають право (необхідний параметр відмічається):
- на погодження;
- на підпис;
- реєстрація документів.
Вказується Термін початку та закінчення дії права на виконання дій з документами.
