Створення типового замовлення на відпуск

Для кожного типового замовлення визначається період його дії, протягом якого документ враховується при формуванні щоденних замовлень на товари й послуги чи готову продукцію.

Вікна створення замовлення відрізняються при роботі через тонкий та веб-клієнт. Розглянемо створення замовлення через тонкий клієнт.

Створюється типове замовлення в реєстрі Типові замовлення на відпуск пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Створення типового замовлення на відпуск

У вікні Типове замовлення на відпуск заповнюються поля:

  • Шифр замовлення – номер, довільний символьний код;
  • Покупець – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) заповнюється з довідника контрагентів;
  • Вантажоодержувач – за замовчуванням заповнюється кодом покупця, змінюється з довідника контрагентів по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ());
  • Маршрут – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) поле заповнюється на основі довідника маршрутів;
  • Період – вводиться діапазон дат, який визначає період дії планового замовлення з ... по включно. Протягом цього періоду документ буде враховуватися при формуванні щоденних замовлень на готову продукцію;
  • Окрім – зазначаються дні тижня, які не беруть участі у формуванні щоденних замовлень на готову продукцію протягом зазначеного періоду;
  • Умови доставки – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) вибирається з двох можливих способів доставки: Само вивезення або Централізований;
  • Договір – за необхідності, по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) вибирається договір з вікна Довідник виконуваних договорів. При цьому специфікація, описана в обраній операції договору (якщо така є), копіюється в специфікацію документа;
  • Час відвант./доставки з…до… – вручну заповнюється час відвантаження або доставки вантажоодержувачу (в залежності умов доставки);
  • Склад – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) вказується склад типу експедиція, звідки буде проходити відвантаження товару. При необхідності в існуючому замовленні покупця є можливість зміни складу в реквізитах замовлення при наявності рядків специфікацій документа. При зміні складу в рядках очищаються посилання на минулий склад і знімається резерв;
  • Коментар – заповнюється довільна інформація, і доступна для коригування в закритому для модифікації документі;
  • таблична частина документа – розміщується номенклатура специфікації замовлення. Формується виключно в натуральному вираженні (без цін). Механізм створення позицій специфікації в документах підсистеми Облік збуту описаний у п. 8.1.6даної інструкції.
    • Кількість замовленої продукції вказується в будь-якій одиниці виміру, за замовчуванням пропонується одиниця – витрати. При зміні рядків специфікації здійснюється автоматичний розрахунок суми авансу. Виконується відстеження зміни атрибутів в позиції специфікації в специфікації документів.

При копіюванні документа, копіюються також поля користувача, поля Коментар і установка Податкової моделі документа-джерела в новий документ, а також час створення документа і час відвантаження.