Створення документа на підставі іншого документа

При формуванні пов'язаних документів нема потреби двічі виконувати трудомістку операцію введення специфікації й реквізитів документа.

Під час переформування накладних на підставі ордера в рядок специфікації накладної підтягуються партії, як в ордері. Така операція доступна тільки в тому випадку, якщо:

  • не включений автоматичний підбір партій;
  • по цій позиції накладної є тільки одна позиція ордера.

При прив’язці рахунку, накладної та договору до документа – основи вибирається журнал – Всі журнали (у даному режимі документи доступні тільки для перегляду). При цьому з'являється можливість бачити Код журналу.

Створення похідного документа на підставі поточного (наприклад, рахунки з накладної) здійснюється по пункту меню Документ / Сформувати далі вибирається необхідний тип документа (складський ордер, рахунок, накладна тощо).

Якщо похідний документ формується не по всій специфікації, то попередньо відзначаються в поточному документі по клавіші Пробіл(шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) позиції, які переносяться у сформований документ.

При формуванні документа на основі документа-підстави, у поточний документ автоматично перетягується специфікація з документа-підстави. При необхідності видаляються позиції або змінюється кількість по позиції.

Примітка: Якщо на підставі обраного документа вже створені похідні документи на частину специфікації, то специфікація нового похідного документа буде сформована тільки на залишок, який не потрапив в більш ранні документи.
Примітка: При формуванні похідних документів з вихідного документа копіюються всі суми, обрана податкова модель і розраховані по кожній позиції податки. Не рекомендується при формуванні похідних документів змінювати в них ціни або суми, а також додавати нові позиції. Це може привести до протиріччя при зведені розрахунків.

Для формування видаткового документа на основі документа закупівлі необхідно вибрати пункт меню Реєстр / Формування на підставі / Товарних документів (комбінація клавіш Alt+Ins). У вікні Прибуткові товарні документи вибирається (по клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) потрібний документ постачання та натискається кнопка OK або Enter.

Комплекс автоматично сформує документ, користувачу надається інформація про успішність формування документу через протокол або інформаційне повідомлення. У момент формування Комплекс відстежує наявність ТМЦ за місцями зберігання, у разі їх нестачі для резервування, користувач інформується через протокол. Специфікація сформованого документа буде заповнена на підставі документа закупівлі. Відкривається створений документ, і заповнюються Реквізити документа, коригування специфікації накладної виконується по пункту меню Документ / Змінити (клавіша F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Див. також