Формування похідних документів в Рахунку-накладній
Функція створення/додавання документів із/в Рахунок-накладної реалізована лише у десктопній версії.
В документі створюються Складській ордер, Податкова накладна, Акцизна накладна.
Рахунок в даному документі не створюється, оскільки сам документ і є рахунком на оплату.
Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

Податкова накладна створюється у вікні Податкові накладні. Аналогічно створюються акцизні накладні.


Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.
Реєстрація оплати за рахунком-накладною виконується в таблиці Розрахунки по пункту
меню Документ / Створити, по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі
інструментів – . У вікні Вибір оплати представлений список документів оплати
зареєстрованих в підсистемі Облік грошових коштів платіжних операцій, де
обирається потрібний документ.
Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії.
Сформовані, на підставі рахунку-накладної, документи переглядаються у вікні
документа Рахунок-накладна постачальника по пункту меню Документ/Пов'язані
документи або піктограмі на панелі інструментів.
У вікні Пов'язані документи відображається зв'язок документів, які доступні для перегляду при подвійному натисканні лівої кнопки миші на обраному документі.