Заявка на речове майно
Модуль призначений для створення замовлення на речове майно.
Модуль Замовлення на речове
майно
По пункту меню Реєстр/Створити або клавіші Ins створюються замовлення на речове майно.
По комбінації клавіш Shift+Ctrl+E або по пункту меню Реєстр / Експорт поточного представлення здійснюється експорт відібраних в поточному вигляді записів в формат Excel.
Документ Замовлення на речове майно містить вкладки: Головна, Специфікація / майно та Специфікація / фурнітура.
Модуль Замовлення на речове
майно. Створення документа. Вкладка Головна
По пункту меню Документ/Видалити або клавішею F8 видаляється замовлення на речове майно.
Згідно з позицією меню Реєстр/Відкрити або клавішею Enter відкривається документ, який виділений в реєстрі.
Копіювання документів відбувається по пункту меню Документ/Копіювати або клавішею F5.
За допомогою пункту меню Документ/Друк або по клавіші F9 виконується друк Замовлення на речове майно.
Оновити документ можна по пункту Документ/Оновити (комбінація клавіш Ctrl+F2).
На вкладці Головна вносяться загальні дані Замовлення на речове майно:
• Замовлення № – унікальний ідентифікатор документа в реєстрі, який заповнюється користувачем, або автоматично, в залежності від налаштувань режиму автонумерації для документа Замовлення на речове майно в модулі Налаштування (можлива автоматична нумерація для Замовлення на речове майно);
• від – заповнюється автоматично поточною системною датою, при необхідності коригується;
• Статус – показує, на якому етапі робіт знаходиться документ (змінюється автоматично, Чернетка або Закрита);
• Період з по ;
• Коментар;
• Місця зберіг. – по клавіші Ins (в табличній частині) обирається місце зберігання.
На вкладці Специфікація / майно вводиться номенклатура та вказується:
• Підрозділ – по клавіші F3 обирається з довідника Підрозділів;
• Група забезпечення – по клавіші F3 обирається з довідника Груп забезпечення;
• Картка РМ (речового майна) – по клавіші F3 обирається картка речового забезпечення співробітника;
• Норма – по клавіші F3 обирається норма забезпечення.
На вкладці Специфікація / фурнітура вводиться номенклатура та вказується:
• Підрозділ – по клавіші F3 обирається з Довідника підрозділів;
• Група забезпечення – по клавіші F3 обирається з довідника Груп забезпечення;
• Картка РМ (речового майна) – по клавіші F3 обирається картка речового забезпечення співробітника;
• Норма – по клавіші F3 обирається норма забезпечення.
Для вкладок специфікацій на майно і фурнітуру є можливість фільтрувати дані по підрозділу, нормі, співробітнику і групи забезпечення.
По пункту меню Документ / Розрахувати (комбінація клавіш Shift+Ctrl+S) виконується розрахунок, дані якого відображаються на вкладках Специфікація / майно та Специфікація / фурнітура. Розрахунок майна у вказаному періоді і розрахунок фурнітури, що входить в комплект цього майна виконується станом на дату заявки.
Згідно пункту меню Правка / Зберегти або натиснувши клавішу F2 виконується збереження документу.
Згідно з позицією меню Вид / Види реєстру (комбінація клавіш Alt+0) у вікні Вибір виду реєстру доступні різні види реєстру, що відображають різну множину інформації з картотеки.
По пункту меню Вид / По співробітникам відображається комбінований реєстр, де відображаються дані картки співробітника: Номер картки, Табельний номер, ПІБ, Код норми забезпечення, Код підрозділу, Кількість, Заборгованість за попередній період.
По комбінації клавіш Alt+Z або меню Правка / Документообіг схематично показує ланцюжок документів, що пов’язані між собою.

Створення Замовлення на речове майно. Вкладка Специфікація / майно