Підстава

Заповнення довідника дозволяє спростити процес заповнення поля Призначення платежу при створенні платіжних документів і запобігти дублюванню інформації.

Створення запису в довіднику проводиться за пунктом меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ???) і обирається варіант: Статтю або Статтю підлеглого рівня. У вікні Створення запису вноситься текст підстави. У Комплексі передбачена можливість використання в тексті підстави розрахункових полів з документа.

Мал. 1. Створення запису про призначення платежу за умови організації централізованого обліку
Створення запису про призначення платежу за умови організації централізованого обліку

Згідно з пунктом меню Реєстр / Перемістити в попередню групу (комбінація клавіш Ctrl + Up), Реєстр / Перемістити в наступну групу (комбінація клавіш Ctrl + Down) виконується переміщення виділеної підстави.

Параметр Для всіх структурних одиниць використовується для централізованого обліку на підприємстві та дозволяє фільтрувати записи при виклику довідника в документах (виписки банку, каса, авансові звіти). Відповідно до цього параметру в поле Призначення буде виводитися список підстав – або всі підстави, або тільки по цій структурній одиниці. Параметр Для всіх структурних одиниць позначається при виклику коригування або створення нової підстави.