Призначення цілей
Призначення цілі конкретному виконавцю виконується через пункт меню Реєстр /
Створити призначення цілі (або по іконці на панелі інструментів – ). Відкриється вікно
Призначення цілі, яке містить наступні поля:
- Працівник – зі спадаючого списку обирається працівник підприємства, якому потрібно призначити ціль. Поле обов’язкове для заповнення;
- Ціль – зі спадаючого списку обирається одна з поставлених реальних цілей, що призначаються даному працівнику. Поле обов’язкове для заповнення;
- План – вводиться очікуваний результат досягнення цілі від конкретного працівника. Поле може містити значення 0 або більше;
- Факт – містить дані про фактично отриманий результат з досягнення цілі. На етапі початкового закріплення поле має містити значення 0. Протягом періоду дії цілі у поле вносяться дані про фактичне виконання;
- Прогрес (%) – розрахункове поле, розраховується автоматично як співвідношення Факт / План. Не потребує ручного введення даних.

Відкрити для налаштування раніше створену ціль можна кількома способами:
- натиснути два рази лівою кнопкою миші на потрібному рядку Реєстру типових цілей;
- виділити необхідний елемент та обрати пункт меню Реєстр / Відкрити (або іконку на
панелі інструментів –
).
Для внесення змін у дані довідника, необхідно виділити потрібний рядок та обрати пункт меню
Реєстр / Змінити (іконка на панелі інструментів – ).
Протягом звітного періоду, для якого у виконавців встановлено період закріплення цілей, проставляється факт досягнення результатів за призначеними цілями. У залежності від того, який стан досягнення виконавцем цілі записи про них у реєстрі відображаються різними кольорами:
- зеленим – у випадку, якщо Факт виконання цілі більше або дорівнює Плану. Мета досягнення цілі – виконана;
- червоним – у випадку, якщо період дії цілі минув, а Факт менше Плану. Мета досягнення цілі – невиконана;
- чорний – у випадку, якщо в поточному періоді робота над виконанням цілі не почалась, тобто Факт = 0. Мета досягнення цілі – невиконана, але є час для виконання;
- синій – у випадку, якщо в поточному періоді робота над виконанням цілі почалась: Факт більше ніж 0, але менше Плану. Мета досягнення цілі – невиконана, але є час для виконання.
Якщо в цілі минув період дії, тобто календарна дата у полі Дата закінчення минула, тоді ціль із Реєстру цілей переноситься до Архіву цілей. Окрім того, в Архіві цілей можна переглядати виконання цілей за будь-який період у розрізі типових цілей. Доступ до Архіву цілей відбувається по пункту меню Реєстр / Архів цілей.
Для перегляду цілей через Архів цілей, необхідно вказати бажаний проміжок часу (вказати дати у полях Період з …. по, над реєстром) та обрати зі спадаючого списку Типову ціль, за якою буде виведений перелік закріплених за виконавцями цілей).

По пункту меню Реєстр / Результати виконання цілей (іконка на панелі
інструментів – )
можна переглянути результати виконання цілей. Дані виводяться в розрізі виконавців та
групуються за місяцями року.

Реєстр Результати по виконавцям містить поля:
- Таб.№ – виводиться табельний номер працівника, за яким закріплено ціль;
- Виконавець – виводиться ПІБ працівника, за яким закріплено ціль;
- Фото – відображається фото виконавця;
- К-то цілей – представлено кількість цілей, закріплених за працівником у зазначений період;
- Результат (%) – виводиться % виконання плану за призначеною ціллю, залежно від її цінності (ваги).
Дані у реєстрі деталізуються у розрізі поставлених цілей. Для цього потрібно натиснути
іконку розгортання () необхідного поля, для згортання – іконку
.