Розрахунок оплати по середньому: Державні обов’язки

Розрахунок оплати державних обов’язків проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.

Для розрахунку оплати державних обов’язків необхідно зробити наступні дії у вікні Універсальні документи:

У полі Період вибрати період – поточний місяць. У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.

Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.

Створення документу для розрахунку оплати державних обов’язків відбувається по пункт меню Реєстр / Створити або клавіші Insert. У вікні Створення заповнити необхідні реквізити: Найменування зазначити так, щоб однозначно знати, що в даному документі. У полі Розрахунковий період вибрати Поточний період. Натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документів додався документ зі статусом Відкритий.

По клавіші Enter відкрити сформований документ.

Примітка: Для зручності по пункту меню Вид або комбінації клавіш Alt + 2 вибрати вид документу Комбінований.

Налаштування даних для розрахунку виконати по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням. У вікні Значення за замовчуванням заповнити необхідні поля для розрахунку.

По трикутнику або по клавіші F3 відкрити вікно з переліком видів виплат. Вибрати вид виплати – Державні обов’язки. Задати необхідний Розрахунковий період.

Далі необхідно вибрати працівників, які виконували державні обов’язки. По меню Реєстр / Вибір працівників за списком або комбінації клавіш Ctrl+S викликати довідник Вибір працівників.

Примітка: У вікні Вибір працівників по пункту меню Вид / Навігатор підрозділів налаштовуються відображення працівників по підрозділах або в цілому по підприємству.

Проставивши відмітки вибрати працівників які виконували державні обов’язки. Для збереження натиснути кнопку ОК. На підтвердження натиснути кнопку ТАК.

Примітка: Якщо розрахунок виконується для одного працівника, то є можливість безпосередньо виконати вибір працівника у полі Табельний номер правої частини вікна викликавши довідник Вибір працівників по трикутнику або по клавіші.

У правій табличній частині вікна вноситься інформація для оплати виконання державних і громадських обов’язків у робочий час відповідним працівником.

Дані для розрахунку:
  • Дата початку.
  • Дата закінчення.
Параметр Заробіток визначається вибором варіанту залежно від виплати заробітної плати:
  • Середньоденний.
  • Середньогодинний.
По кнопці Заробіток є можливість ввести дані для розрахунку середньоденної заробітної плати, якщо в системі відсутня історія даних для розрахунку державних обов’язків.

Після внесення всіх записів потрібно вийти з документу. У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий. Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника і табель робочого часу необхідно закрити документ по комбінації клавіш Alt + F5 або по меню Реєстр / Закрити документ.

У реєстрі документ змінив статус на Закритий.

Після закриття сформованого документу результат проведеної операції відобразиться в Розрахунковому листку працівника на закладці Стандартний у розділі Нарахування. У відкритому універсальному документі і в розрахунковому листку працівника можна подивитися роз’яснення розрахунку даної позиції державних обов’язків по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку або комбінації клавіш Ctrl+F1.

У вікні Роз’яснення розрахунку надається вся інформація по нарахуванню Державні обов’язки.

Дні виконання державних обов’язків відобразилися в Табелі обліку робочого часу.

У документі відмітити необхідні записи і по пункту меню Реєстр / Друк або по клавіші F9 викликати вікно Вибір вихідної форми.

У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту R144_003RPF Розрахунок оплати по середньому. По кнопці ОК відправити звіт на формування.

Звіт сформований.