Контроль розрахунків по рахунку
Дані про суми відвантаження і оплати що надійшли за рахунком містяться на вкладці Розрахунки. Таблиця розрахунків містить список документів відвантаження і платіжних документів. На підставі цих даних Комплекс розраховує поточну заборгованість по відвантаженню і оплаті, а також поточне сальдо розрахунків за рахунком. Всі розрахунки перераховуються у валюту рахунку на дату здійснення операції, документи відвантаження і оплати можуть бути оформлені в будь-якій, довільно вибраній валюті.
Сума відвантаження за накладними відповідає сумі фактично відвантаженого товару і наданих послуг в цінах, вказаних в специфікації рахунку. Дані про відвантаження/надання послуг постачання з'являються в розділі автоматично по мірі реєстрації товарних накладних або актів виконаних робіт. Для відображення призначення платежу служить поле Призначення, зчитуване з платіжних документів і касових ордерів в реєстрі.
При поверненні по документу відвантаження за допомогою поворотної накладної, сума повернення зменшує суму відвантаження (відображається в колонці Відвантажено зі знаком мінус).
Сума оплати за рахунком відповідає сумі, віднесеної на поточний рахунок на підставі платіжної
операції. Реєстрація оплати за рахунком в таблиці Розрахунки виконується по пункту меню
Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі
інструментів – ), обирається
необхідна операція із довідника Видів оплати. У цей список входять: банківські та
касові операції типу Надходження від покупця, зазначеного в рахунку, банківські та
касові операції типу Платіж на ім'я покупця, зазначеного в рахунку, якщо у них
встановлена ознака Повернення. Сума повернення зменшує суму оплати за рахунком
(показують у колонці Оплата зі знаком мінус).
По клавіші Пробілабо шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші
виділяються платежі, що підлягають реєстрації в даному рахунку. При віднесенні до рахунку
частини платежу, використовується пункт меню Документ / Змінити
(клавіша F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ). По пункту меню Правка /
Вибрати (комбінація клавіш Ctrl+Enter) оплата переноситься в Розрахунки за
рахунком.