Акти виконаних робіт

У полі Журнал вибрати необхідний журнал, наприклад, Документи без журналу, якщо інші журнали не налаштовані в комплексі.

Створення нового документу проводиться по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert. Вікно Реалізація послуг має закладки: Реквізити, Специфікація, Ордери, Вкладення.

На закладці Реквізити заповнити:

  • Номер акту у відповідному полі. При налаштованій автонумерації номер проставляється автоматично;
  • Дату в полі Дата від. По замовчанню встановлюється поточна дата, при необхідності її можна змінити;
  • В полі Платник обрати контрагента. При виборі документу – підстави поле Платник автоматично заповниться з такого документу;
  • В полі Підстава із запропонованого списку вибрати необхідне. Якщо в полі Підстава вибрати Договір або Рахунок, або Замовлення, то буде доступне поле №, в якому вибрати необхідний номер документу;
  • За необхідності заповнити поле Коментар.

Перейти на закладку Специфікація. Заповнення закладки див. за посиланням Робота зі специфікацією документа.

На закладці Ордери можна сформувати рахунок, прибутковий касовий ордер, податкову накладну, документ CRM. Створення проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі вибрати зі списку потрібне.

На закладці Вкладення є можливість додавання файлів будь-якого формату (фото, текстові файли, сканкопії). Вкладені файли доступні для перегляду. По пункту меню Документ/Створити відкривається вікно Додати файл вкладення, де зазначається Найменування вкладення і вказується шлях до цього файлу. Тип вкладення вказується за необхідності.