Формування документів на основі відомості інвентаризації запасів
За результатами проведеної інвентаризації на основі Відомості інвентаризації запасів програма автоматично сформує наступні документи руху:
- при виявленні надлишку створюється документ Прибутковий складський ордер. Надлишки оприбутковуються на ту ж картку, де врахований запас;
- при виявленні недостачі створюється документ Акт списання.
Перегляд сформованих ордерів здійснюється за пунктом меню Відомість / Складські ордери (комбінація клавіш Alt+О).
Розрахунок собівартості, що проводиться після формування документів руху на основі Відомості інвентаризації, враховує сформовані документи.
Складські документи (Прибутковий ордер і Акт списання), створені в результаті інвентаризації, враховуються у відповідній Відомості розрахунку собівартості:
- якщо відомість інвентаризації створена на початку періоду, то за датою початку інвентаризації визначається в якій відомості розрахунку собівартості відіб’ється ця інвентаризація і створені по ній документи;
- якщо відомість інвентаризації створена на кінець періоду – визначається за датою закінчення.
Розрахунок собівартості змінює ціни в закритій відомості інвентаризації, тому в відомості інвентаризації будуть правильні ціни залишків, тільки після того, як буде розрахована собівартість за відповідний період.