Касові ордери
Модуль Касові ордери призначений для формування видаткових та прибуткових касових ордерів.
Робота з модулем Касові ордери можлива через тонкий та веб-клієнт.

Касові ордери ведуться в розрізі журналів та типу документа.
Тип документів вказується у полі Тип документа і змінюється шляхом вибору з меню по
клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (), що розміщена праворуч від поля для вводу.
Зареєстровані в модулі Касові книги документи зі статусом Сплачено не модифікуються. У реєстрі вони відображаються чорним кольором. Незареєстровані в касових операціях документи доступні для модифікації (статус – Чернетка) і відображаються в реєстрі синім кольором.
У реєстрі доступні операції – створення, перегляду, редагування, пошуку, фільтрування та сортування даних.
Переміщення документа в інший доступний журнал виконується по пункту меню Реєстр /
Перемістити в журнал (комбінація клавіш Shift+Ins). У списку доступних журналів
вибирається журнал документів, в який виконується переміщення документа. Для переміщення групи
документів по комбінації клавіш Alt+Пробіл (або шляхом поставлення відмітки у відповідному полі за допомогою лівої клавіші миші) попередньо
здійснюється вибір документів.
Друк реєстру виконується за пунктом меню Реєстр / Друк (клавіша F9 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Згідно з пунктом меню Вид / Групування по датам (комбінація клавіш Alt + D) встановлюється вид реєстру для касових ордерів, в якому зліва відображаються дати, справа відкриваються касові ордери на цю дату. При створенні ордерів присвоюється дата, згідно з тією, в якій знаходиться користувач, а не поточна. При вході в касові ордери з групуванням по датах курсор встановлюється на останню дату списку.
Згідно з позицією меню Сервіс/Протокол змін (комбінація клавіш Alt + F10) відкривається протокол змін за вибраний період часу із зазначенням даних користувача, який працював останнім над цим документом – у полі Користувач.
По пункту меню Сервіс/Протокол зміни запису (комбінація клавіш Shift + F10) відкривається протокол переміщення документів по журналам за обраний період часу. А також зазначаються дані користувача, який працював останнім над цим документом – у полі Користувач.
По пункту меню Правка / Документообіг (комбінація клавіш Alt + Z або за
допомогою іконки на панелі інструментів – ) схематично відображається
ланцюжок документів, що пов’язані між собою.
Див. також Створення касового документу, Використання шаблонів документів