Створення Акту актуалізації даних

Документ Актуалізація даних призначений для перерахунку у випадку, якщо у поточному періоді надходить інформація про зміну даних в Особових рахунках, яка відбулась у попередніх закритих періодах. Для створення документа необхідно зайти в систему Облік комунальних послуг в модуль Акти претензії:

Увага: Перед тим, як створювати документ Актуалізація даних необхідно внести інформацію про зміну даних в Особових рахунках та сформувати рахунки за житлово-комунальні послуги за поточний період.

У реєстрі Актів-претензій виконати наступні дії:

В полі Період вибрати необхідний період.

Увага: Формування актів можливо тільки у відкритому періоді для перерахунку нарахувань попередніх періодів.

Встановити курсор в табличну частину екрану.

По пункту меню Реєстр / Створити обрати тип документу.

Вибрати зі списку пункт Актуалізація даних.

На закладці Реквізити заповнити наступні поля:

  • Номер;
  • Дата від;
  • Особовий рахунок- вибрати необхідний особовий рахунок;
  • Споживач - заповниться автоматично після заповнення поля Особовий рахунок;
  • Виконавиць– обрати особу, яка відповідальна за усунення проблеми;
  • Коментар- внести необхідну інформацію в довільній формі.
  • Тип розподілу- вибрати необхідний тип. Дане поле дозволяє провести групову актуалізацію даних не тільки по Особовому рахунку але й по будинку або по всьому підрозділу (ЖЕКу);
  • Період з….. по- вказати період, за який необхідно виконати перерахунок.

На закладці Специфікацій відображається рахунок за той період, в якому необхідно виконати перерахунок.

Встановити курсор на закладку Реквізити. В полі Статус змінити статус на Затверджений.

У вікні Документ натиснути клавішу Так.

Встановити курсор на закладку Результати.

В табличній часті відобразиться результати перерахунку.

Закрити вікно.

В результаті таких дій з’явиться документ зі статусом Затверджений у реєстрі Актів претензій.