Створення Акту актуалізації даних
Документ Актуалізація даних призначений для перерахунку у випадку, якщо у поточному періоді надходить інформація про зміну даних в Особових рахунках, яка відбулась у попередніх закритих періодах. Для створення документа необхідно зайти в систему Облік комунальних послуг в модуль Акти претензії:
У реєстрі Актів-претензій виконати наступні дії:
В полі Період вибрати необхідний період.
Встановити курсор в табличну частину екрану.
По пункту меню Реєстр / Створити обрати тип документу.
Вибрати зі списку пункт Актуалізація даних.
На закладці Реквізити заповнити наступні поля:
- Номер;
- Дата від;
- Особовий рахунок- вибрати необхідний особовий рахунок;
- Споживач - заповниться автоматично після заповнення поля Особовий рахунок;
- Виконавиць– обрати особу, яка відповідальна за усунення проблеми;
- Коментар- внести необхідну інформацію в довільній формі.
- Тип розподілу- вибрати необхідний тип. Дане поле дозволяє провести групову актуалізацію даних не тільки по Особовому рахунку але й по будинку або по всьому підрозділу (ЖЕКу);
- Період з….. по- вказати період, за який необхідно виконати перерахунок.
На закладці Специфікацій відображається рахунок за той період, в якому необхідно виконати перерахунок.
Встановити курсор на закладку Реквізити. В полі Статус змінити статус на Затверджений.
У вікні Документ натиснути клавішу Так.
Встановити курсор на закладку Результати.
В табличній часті відобразиться результати перерахунку.
Закрити вікно.
В результаті таких дій з’явиться документ зі статусом Затверджений у реєстрі Актів претензій.