Створення Акту перерахунку послуги з утримання будинків, споруд та прибуткових територій
Акт перерахунку створюється для проведення перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі зміни умов надання послуг. Для цього необхідно зайти в систему Облік комунальних послуг в модуль Акти претензії:
У реєстрі Актів-претензій виконати наступні дії:
В полі Період вибрати необхідний період.
Встановити курсор в табличну частину екрану. По пункту меню Реєстр / Створити вибрати вид документу.
Вибрати зі списку Акт перерахунку.
На закладці Реквізити заповнити наступні поля:
- Номер;
- Дата від;
- Особовий рахунок - вибрати необхідний особовий рахунок;
- Споживач - заповняється автоматично після заповнення поля Особовий рахунок;
- Виконавиць– обрати особу, яка відповідальна за усунення проблеми;
- Тип розподілу- вибрати тип розподілу перерахунку (будинок, підрозділ, особовий рахунок);
- Метод розрахунку послуги- вибрати необхідний метод із запропонованого списку;
- Послугу для перерахунку- вибрати послугу з наявних у даному особовому рахунку;
- Період перерахунку- вказати період, за який необхідно виконати перерахунок;
- Причина перерахунку- вибрати із запропонованого списку причину перерахунку;
- Відсоток зменшення – прописується відсоток зменшення перерахунку. При чому, якщо в полі Причина перерахунку буде зазначено За середньодобовим, то відсоток зменшення буде загальний відсоток за період перерахунку, а якщо зазначено Перебої з надання послуг, то відсоток прописується добовий;
- Підстава перерахунку- вибрати необхідну підставу.
На закладці Специфікацій відображається рахунок за той період, в якому необхідно виконати перерахунок.
Встановити курсор на закладку Складові тарифу. Проставити відсоток зменшення в необхідних складових тарифу.
Встановити курсор на закладку Реквізити. В полі Статус змінити статус на Затверджений.
У вікні Документ натиснути клавішу Так.
Встановити курсор на закладку Результати. В табличній частині відобразяться результати перерахунку. Закрити вікно.
В результаті таких дій з’явиться документ зі статусом Затверджений у вікні Акти претензії.