Створення мережі установ через експорт/імпорт транспортного файлу

Розглянемо процедуру введення експорту/імпорту мережі підзвітних організацій з транспортного файлу. Вона рекомендується для організацій, що:

  • є розпорядниками бюджетних коштів;
  • ведуть централізований облік.

Згідно з позицією меню Реєстр / Імпорт організацій проводиться імпорт даних з транспортного файлу, для цього:

  • у вікні Параметри експорту імпорту зазначити дату (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • у вікні Питання натиснути кнопку OK для надання схвальної відповіді на питання: "Провести імпорт установ?", або кнопку Відміна – для скасування процедури;
  • у вікні Вибір файлу для завантаження структури вказується шлях до каталогу, в якому знаходиться файл FPO.DBF та обрати його. В результаті імпорту на вкладці Мережа організацій відобразиться перелік організацій, жирним шрифтом виділяється головний розпорядник коштів.
Увага: Імпорт мережі підзвітних організацій необхідно виконувати суворо за рівнями розпорядника коштів, починаючи з головного розпорядника! Наприклад, для структурної одиниці головного розпорядника проводиться імпорт організацій обласного рівня і центрального апарату. Зміни в картки цих організацій можна проводити користувачам тільки цієї структурної одиниці (тобто кожний на своєму і нижньому рівнях). Розпорядником наступного рівня формується мережа організацій підвідомчого рівня, і так далі.

Створені організації рекомендується розподілити за рівнем ієрархії, як описано у п. Створення груп/підгруп організацій в мережі установ.

Для перегляду даних картки організації її відривають по клавіші Enter або шляхом подвійного натискання лівої клавіші миші на потрібному записі.

Дані про організацію (вікно Організація) розміщені на вкладках: Підприємство, КВВ, КПКВ, КДБ, Рахунки, Цільова програма.

У картці підприємства на вкладці КПКВ і КДБ по клавіші Ins відкривається довідник, в якому клавішею Пробіл відзначаються Коди програмної класифікації видатків державного бюджету (КПКВ), або Коди тимчасового класифікатора витрат місцевого бюджету (ТКРМБ), і коди доходів бюджету (КДБ) спеціального фонду.

Мал. 1. Вікно Організація. Вкладка КДБ
Вікно Організація. Вкладка КДБ

За умови ведення централізованого обліку може бути використано групове заповнення карток. Клавішею Пробіл або шляхом встановлення відмітки () за допомогою курсора миші відзначаються необхідні установи, у яких будуть однакові Коди програмної класифікації видатків державного бюджету (КПКВ), або Коди тимчасового класифікатора витрат місцевого бюджету (ТКРМБ), і коди доходів бюджету (КДБ) спеціального фонду. Групове заповнення виконується по пункту меню:

  • при первинному внесені даних – пунктом меню Реєстр / Групове заповнення / Додати;
  • при необхідності внесення змін – пунктом меню Реєстр / Групове заповнення / Змінити.

У відкритому вікні на вкладці КПКВ по клавіші Ins відкриваємо довідник і відзначаємо необхідні КПКВ і натискаємо кнопку ОК. Аналогічно робимо на вкладці КДБ та Цільова програма.

У картці організації мережі на вкладці КВВ (код відповідального виконавця) за допомогою клавіші Ins додаємоється код відомчої класифікації.

На вкладці Рахунки відображаються розрахункові рахунки (тип – казначейські рахунки ОРК) введені в картці підприємства (або в картці структурної одиниці при централізованому обліку). Для додавання рахунку натискається клавіші F3 та обирається рахунок з Довідника банківських рахунків підприємства.

Згідно з позицією меню Реєстр / Експорт установ проводиться експорт даних про мережу організацій у транспортний файл, для цього:

  • у вікні Експорт установ заповнюються поля: Дата, КВК, Бюджет; відзначаються параметри Файли експорту;
  • натискається кнопка OK для надання продовження, або кнопка Скасувати – для скасування процедури;
  • у вікні Огляд папок вказується шлях до каталогу, визначений користувачем для казначейства;
  • натискається кнопка OK для надання виконання процедури експорту, або кнопка Скасувати – для скасування процедури.

За допомогою клавіші F9 (по пункту меню Реєстр / Друк або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) , після вибору шаблону 505 FR Мережа формується друкована форма для казначейства.