Створення мережі установ у ручному режимі
Розглянемо процедуру введення вручну.
У модулі Кошторис та план асигнувань, на вкладці Мережа установ по пункту
меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі
інструментів – ) створюють власну організацію і далі відбувається робота з Комплексом.

Дані про організацію (вікно Організація) розміщені на вкладках: Підприємство, КВВ, КПКВ, КДБ, Рахунки, Цільова програма.
Якщо ведеться централізований облік, то необхідно створити ієрархічну структуру. Можна це зробити 2 способами:
- в ручну. Для цього необхідно заповнити основні реквізити на вкладці Підприємство вибір в полях Рівень розпорядника коштів, Область і Територіальне казначейство , КВК виконується з довідників, крім поля Код структурної одиниці (визначається автоматично з довідника структурних одиниць при використанні централізованого обліку), і поля Найменування контрагента (заповнення не обов'язково, вибирається з довідника контрагентів). У Картці установи по комбінації клавіш Alt + Shift + K відкриваються для редагування «закриті» (засірені) поля;
- імпортувати з інших програм.
Для перегляду даних створеної організації її відривають по клавіші Enter або шляхом подвійного натискання лівої клавіші миші на потрібному записі.
Створені організації рекомендується розподілити за рівнем ієрархії, як описано у п. Створення груп/підгруп організацій в мережі установ.
Виведення на друк звіту на вкладці Мережа установ виконується по пункту меню
Реєстр / Друк (клавішею F9 або за допомогою іконки на панелі
інструментів – ) .