Налаштування

Перед початком роботи необхідно налаштувати підсистему, для цього призначений модуль Налаштування.

Примітка: Функціонал модулю доступний для роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).
Уся інформація в модулі Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати представлена у вигляді ієрархічного списку з такими пунктами:
  • Види оплат – налаштовується перелік нарахувань, що використовуються, утримань і виплат, які об’єднані в групи:
  • Фонди – налаштовується перелік нарахувань на заробітну плату в бюджет і позабюджетні фонди, задаються алгоритми розрахунку сум відрахувань до фондів;
  • Перерахування – налаштовується список перерахувань до бюджету і позабюджетні фонди для автоматичного формування платіжних доручень;
  • Довідники – група містить такі пункти:
    • Обліковий склад,
    • Категорії персоналу,
    • Підстава прийому,
    • Підстави звільнення,
    • Чини,
    • Ранги,
    • Звання,
    • Види посвідчень,
    • Причини непрацездатності,
    • Відомості,
    • Страховий збір,
    • Види трудової діяльності,
    • Науковий ступінь,
    • Вчене звання,
    • Кваліфікаційні категорії;

      за розширених налаштувань стають доступними пункти:
    • Групи категорій персоналу,
    • Види додаткових адрес,
    • Транзитні рахунки проводок,
    • Списки видів оплат,
    • Списки датованих величин,
    • Предмети (дисципліни),
    • Категорії учнів,
    • Підвищення тарифу;
Примітка: Для бюджетних організацій у модулі Налаштування підсистеми Облік кадрів, по пункту Довідники заповнюються довідники: Ранги, Чини, Звання, що використовуються в підсистемі Облік праці та заробітної плати.
  • Таблиці – група містить такі пункти:
    • Мінімальна зарплата,
    • Прожитковий мінімум,
    • Межа малозабезпеченості,
    • Індекс споживчих цін,
    • Індексація середнього заробітку,
    • Середній заробіток,
    • Максимальний оподатковуваний дохід,
    • Дивіденди;
  • Параметри – визначаються параметри і методи розрахунку, що відображають специфіку обліку зарплати на конкретному підприємстві;
  • Константистворюються змінні, які можуть використовуватися в програмах проводок та ін;
  • Особовий рахунок – налаштовуються реквізити особових рахунків в залежності від специфіки підприємства, відображення розділів Особового рахунку працівника на підприємстві , налаштовується обов'язковість заповнення полів (за необхідності);
  • Постійні нарахуваннятаПостійні утримання – визначається перелік нарахувань і утримань, що застосовуються для всіх або певної частини працівників підприємства. У групі Постійні утримання в пункті Дані для виплати відображаються дані для виплат за замовчуванням;
  • Автоматичні документи – документи, що створюються автоматично при введенні записів в розрахункові листи;
  • Звітність – налаштовується розрахунок показників чисельності працівників, які використовуються в статистичній звітності, а також налаштовуються параметри звіту «Форма №4-ФСС»;
  • ДФ та ЕКВ – джерела фінансування та економічні класифікатори витрат – налаштовується використання ДФ і ЕКВ, вводяться коефіцієнти розподілу сум, визначаються платники для перерахувань;
  • Нумерація – здійснюється налаштування автонумерації документів;
  • Калькуляція – дозволяє розрахувати калькуляцію документів;
  • Переміщення працівників – дозволяє налаштувати для розрахунку після переміщення працівника його заробітку до переміщення.

По пункту меню Вид / Розширене налаштування (за замовчуванням – відключений) у переліку пунктів ієрархічного списку модуля Налаштування з’являються додаткові параметри налаштування видів оплати і фондів:

  • Табель – робочі та неробочі дні, кількість змін роботи на підприємстві, відповідність змін часу доби. По пункту Табелювання налаштовуються відхилення фактично відпрацьованого часу від планового для всіх або частини співробітників підприємства;
  • Види стажів – визначається розрахунок стажу для співробітників підприємства;
  • Проводки – налаштовуються параметри розрахунку проводок;
  • Кореспонденція рахунків – виконується налаштування кореспонденції рахунків для різних видів оплат;
  • Журнали – користувач може створити журнали документів на нарахування і виплати. Параметр містить такі види журналів документів:
  • ПлВід Платіжна відомість (Облік зарплати),
  • СпПр Список на перерахування (Облік зарплати),
  • УД Універсальний документ,
  • ДОК Документ нарахування,
  • ЄСВ ЄСВ (табл. 1-9),
  • Тарифікація навчальних закладів 2,
  • Тарифікація медичних закладів,
  • Довідка 1ДФ,
  • 1ПВ 1ПВ Статистична звітність,
  • ФНД Налаштування. Фонди,
  • СПС Налаштування. Списковий склад,
  • ВО Налаштування. Види оплат,
  • ІКЦ Індекс користувацьких цін,
  • МеМал Межа малозабезпеченості,
  • РМнЗП Розмір мінімальної зарплати,
  • ПрМин Прожитковий мінімум,
  • ДовТС Довідник тарифних сіток,
  • ДовСт Довідник тарифних ставок,
  • СпТСр Довідник тарифних сіток (розряд),
  • Перс Персоніфікація;
  • Віддалений доступ – налаштовуються параметри для передачі табелів від віддалених територіальних підрозділів у центральний.

По пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) користувач може створити записи у описаних вище пунктах ієрархічного списку модуля Налаштування.

По пункту меню Вид / Показувати Видалені записи будуть відображатися видалені записи з пунктів.

Згідно з позицією меню Реєстр / Контроль налаштування (комбінація клавіш Ctrl+P) проводиться контроль на циклічність зроблених налаштувань видів оплат.

Мал. 1. Контроль налаштування
Контроль налаштування