Формування документів на підставі замовлення

Сформувавши замовлення, можна сформувати рахунок до одержання, видаткову товарну накладну або рахунок-накладну на продаж.

Для цього вибирається в меню пункт Документ / Сформувати:

  • Рахунок (комбінація клавіш Ctrl+F);
  • Накладну (комбінація клавіш Ctrl+B);
  • Рахунок-накладну (комбінація клавіш Ctrl+W);
  • Замовлення постачальнику (комбінація клавіш Ctrl+P).

При формуванні документа рядки специфікації замовлення копіюються в створений документ.

Перегляд і коригування сформованих документів (Видаткової товарної накладної, Рахунку до одержання, Рахунку-накладної на продаж) передбачені в підсистемі Облік збуту у відповідних модулях (див. Загальний опис). При формуванні цих документів можна переглянути повний ланцюжок документів по пункту меню Правка / Документообіг (комбінація клавіш Alt+Z чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

При конвертації замовлень покупців з попередніх версій для:

  • документів без підстави в полі Підстава записується Відсутня;
  • для замовлень, замовлень на готову продукцію в поле Підстава записується Договір.

Примітка: Прибутковий ордер на підставі накладної (рахунку-накладної) формується також у реєстрі Документи обліку руху ТМЦ підсистеми Облік запасів