Користувацькі налаштування замовлення на відпуск
Для зручності заповнення замовлень і формування на їх основі похідних документів в підсистемі Облік збуту передбачені призначені користувацькі налаштування, що викликаються по пункту меню Сервіс / Налаштування (в режимі роботи з документом).
Модуль Журнал замовлень на відпуск. Налаштування користувача
Користувачу доступні такі налаштування:
- Склад за замовчуванням – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі
стрілкою (
) вибирається значення з довідника доступних складів для даного оператора, визначених у модулі Керування доступом підсистеми Облік запасів;
- Прейскурант за замовчуванням – при необхідності вказується основний прейскурант для роботи з постачальниками;
- Умови доставки – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою
(
) вказується одна з умов: Самовивезення або Централізований. Доступні оператору склади визначаються у модулі Керування доступом підсистеми Облік запасів;
- Оплата – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (
) обирається спосіб оплати: Готівка або Безготівкові розрахунки;
- також можна встановити параметри для роботи з документом:
- Вкл. вартість тари в суму до сплати – при встановленій позначці Комплекс автоматично включає вартість тари, що повертається в суму до оплати;
- Проводити коригування при формуванні накладної – установка відмітки дає можливість вказувати по кожній позиції специфікації замовлення кількість ТМЦ, на яке буде сформована накладна (пункт меню Документ / Сформувати / Накладну або комбінація клавіш Ctrl+B). Тобто при формуванні накладної на підставі замовлення, видається вікно вибору номенклатури, в якій вказується кількість товару по кожній позиції замовлення, і саме на вказану кількість і буде сформована накладна;
- Проводити коригування при формуванні на підставі типового замовлення –відмітка дає можливість вказувати по кожній позиції специфікації типового замовлення кількість, на яку буде сформоване замовлення на відпуск. Тобто при формуванні замовлення на підставі типового замовлення, видається вікно вибору номенклатури, в якій вказується кількість товару по кожній позиції типового замовлення, і саме на вказану кількість і буде сформована накладна;
- поле Дія із специфікацією при виборі документа-підстави – по клавіші F3
абошляхом натискання на кнопку зі стрілкою (
) вибирається варіант: Видавати звіт, Замінити специфікацію, Не міняти специфікацію, Доповнити специфікацію;
- Не розраховувати сальдо по контрагентові і договору – при встановленій позначці, під час входу в універсальний навігатор не розраховується сальдо по контрагенту і договору, що дозволяє прискорити завантаження універсального навігатора;
- При резервуванні використовувати склади, які вказані в налаштуваннях підбору КСО – при відключеній позначці (невиділеному параметрі) резервування буде проводитися за стандартною схемою: виводитиметься запит на вибір складу для установки резерву. При встановленій позначці – запит виводитися не буде, а будуть використовуватися склади, які вказані в налаштуванні Пріоритет складів при підборі КСО для документа;
- Видавати запит на перерахунок цін по прейскуранту при зміні дати документа – при встановленій позначці, буде видавати запит про необхідність перерахунку цін при зміні дати документа;
- поле Підстава за замовчуванням – по клавіші F3 або шляхом натискання на
кнопку зі стрілкою (
) вибирається варіант: Договір, Рахунок, Відсутня;
- Автоматичне формування рахунку-накладної – відмітка дає можливість автоматично формувати рахунок-накладну для створеного документа замовлення на відпуск;
- Автоматичне формування рахунку – відмітка дає можливість автоматично формувати рахунок-накладну для створеного документу замовлення на відпуск;
- кнопка Пріоритет складів при підборі КСО – дозволяє вказати потрібний список складів, з яких буде проводитися відпуск продукції в документах збуту, і налаштовувати порядок перегляду картотеки даних складів при підборі КСО.