Встановлення Комплексу
Перед встановленням Комплексу проводитися встановлення серверної частини СКБД на комп'ютер, що виконує функції сервера. Потім проводиться встановлення клієнтських частин СКБД на робочі станції, які працюють під управлінням Microsoft Windows.
Встановлення Комплексу проводитися з дистрибутивних електронних носіїв інформації програмою інсталяції. Встановлення Комплексу здійснюється відповідно до інструкції програми інсталяції.
Процес встановлення запускається на сервері, де планується робота сервера застосунків, каталог для серверної частини зазначається у процесі встановлення.
Особливості встановлення компонент
При інсталяції комплексу обов'язково встановлюється сервер застосунків та серверна частина, тонкий клієнт (десктопна версія робочого місця користувача). Десктопна частина потрібна, тому що там проводиться більша частина налаштування Комплексу. На даний час не всі налаштування перенесені до WEB-інтерфейсу. WEB-інтерфейс може не використовуватися користувачами (окрім деяких систем, які реалізовані тільки на WEB-інтерфейсі).
У разі використання внутрішніх поштових функцій Комплексу необхідно встановити шлюз інтеграцій і налаштувати зв'язок сервера додатків та шлюзу. А також налаштувати на сервері програм використання поштового сервісу потрібним підприємством, кінцеву точку для використання сервісу та параметри поштових серверів у налаштуванні пошти.
Робота з моделюванням бізнес-процесів, системою навчання та оцінки, СЕВ ОВВ, інтеграція з крипто-сервісами та сайтами працевлаштувань можливі лише у WEB-інтерфейсі, тому для їх використання необхідне встановлення та налаштування WEB-клієнта.
Див. також:
Встановлення дистрибутиву Комплексу
Встановлення пакету оновлення системи;
Встановлення баз даних для початку роботи
Перенесення системи на новий комп'ютер та Перехід між версіями Комплексу