Штатний розклад. Підрозділи

При створенні штатного розкладу на підставі поточного стану довідника підрозділів структура розкладу готова. Якщо штатний розклад формується порожнім, то після його створення необхідно відкрити штатний розклад (зайти в документ) і створити його структуру. Перед створенням структури підрозділів необхідно визначити структуру коду, яка задається за пунктом меню Реєстр / Визначення структури коду підрозділів.

Створення нового підрозділу виконується по пункту меню Реєстр / Створити. На наступному етапі вказується рівень підрозділу, який створюється. У вікні Створення структурного підрозділу вказується:

  • Код підрозділу;
  • Найменування підрозділу;
  • найменування підрозділу в родовому і давальному відмінках;
  • Коротке найменування підрозділу;
  • Тип і найменування організаційної одиниці;
  • Функція організаційної одиниці;
  • Напрям діяльності;
  • Структурна одиниця;
  • Група;
  • Контрагент;
  • Код за класифікатором;
  • Тип територіального видаленого підрозділу.
  • Керівник і його телефон.

Реєстр підрозділів представлений у вигляді, при якому екран складається з двох частин. У лівій частині наводиться список підрозділів, а в правій розташовуються закладки:

  • Штатні позиції;
  • Вакансії;
  • Працівники;
  • Поза штатом;
  • Кандидати.

Для включення працівника або вакансії в підрозділ в штатному розкладі додається новий запис. Створення штатної позиції виконується по пункту меню Реєстр / Створити в правій частині вікна.

Коли створюється проект штатного розкладу на підставі чинного штатного розкладу і протягом якогось часу в чинному штатному розкладі відбувалися зміни, які необхідно відобразити в проекті штатного розкладу, то для цього в проекті штатного розкладу необхідно використовувати пункт меню Реєстр / Актуалізація розстановки згідно з діючим ШР.

Згідно з позицією меню Реєстр / Підсумки Штатного розкладу (комбінація клавіш Alt + I) викликається окреме вікно, в якому по контексту (обраний підрозділ або все підприємство) розраховуються підсумки і подаються в таблиці. Розрахунок підсумків налаштовується по підрозділу залежно від обраного режиму Вид / Відображати підсумки з урахуванням підлеглих підрозділів.

У каталозі штатного розкладу є можливість Заповнити найменування підрозділів за відмінками за допомогою спецфункцій. Детально про роботу зі спецфункціями див. Керівництво адміністратора, Додаток А.

В Проекті штатного розкладу, що створений на підставі чинного штатного розкладу є можливість змінювати структуру, зменшуючи кількість рівнів підрозділів. Наприклад, використовувалася чотирьохрівнева структура ХХ ХХ ХХ ХХ, необхідно зменшити до трирівневої ХХ ХХ ХХ. При цьому встановлено контроль на наявність підрозділів тих рівнів, що видаляються, і програма проінформує протоколом про такі підрозділи. Підрозділи видаляються, але користувач може скасувати дію зміни структури і перевести підрозділи на інший рівень, якщо вони не повинні бути видалені.