Вирішення проблем при встановленні пакету оновлень

Якщо при встановленні пакету оновлень ISpro сталася помилка під час оновлення серверних об'єктів (можлива причина – серверні об'єкти були заблоковані сторонніми додатками) необхідно провести оновлення серверних об'єктів. Для цього необхідно скористатись одним із наведених нижче способів:

  • Комплекс виведе інформаційне повідомлення про виявлені конфлікти та необхідність оновлення серверних об'єктів;
  • увійти до Комплексу адміністратором . відкрити систему Адміністратор, модуль Підприємства та доступ до даних і по пункту меню Реєстр / Оновити серверні об'єкти запустити процес.
Мал. 1. Оновлення серверних об’єктів. Пункт меню Реєстр / Оновити серверні об'єкти
Поновлення серверних об’єктів. Пункт меню Реєстр / Оновити серверні об'єкти

Оновлення серверних об'єктів складається з поновлення: збережених процедур, тригерів, уявлень і описів таблиць. Перевірка описів таблиць займає тривалий час. Однак її необхідно виконати, якщо пакет оновлень ISpro був встановлений некоректно. На всі питання натискати кнопку ОК.

Після завершення створення серверних об'єктів натисніть кнопку ОК. При виведенні повідомлення виконайте перезапуск робочої станції.

При виникненні проблеми відсутності з'єднання із сервером оновлень, потрібно виконати дії з його запуску (або перезапуску) сервера застосунків ISpro в ручному режимі.

Мал. 2. Повідомлення про помилку з'єднання із сервером оновлень
Повідомлення про помилку з'єднання із сервером оновлень

Це можна виконати кількома способами:

  • через Служби: Мій комп'ютер / Керувати / Служби та застосунки / Служби / Служба сервера застосунків IS-pro 8.ХХ;
  • через меню Пуск / Система Windows / Засоби адміністрування Windows / Служби / Служба сервера застосунків IS-pro 8.ХХ.

По натисненню правої кнопки миші в контекстному меню обрати команду Запустити (Run) або Перезапустити (Restart).

Мал. 3. Запуск роботи сервера застосунків існуючої версії
Запуск роботи сервера застосунків існуючої версії