Проблеми із захистом і шляхи їх вирішення

У цьому розділі розглядаються проблеми із захистом, які можуть виникнути при роботі з Комплексом. Такі проблеми можна, можливо висловити однією фразою – Ключ встановлений, код конфігурації доданий, а система працює в демонстраційному режимі.

Для з'ясування причин необхідно увійти в модуль Адміністратор сервера застосунків, у вікно Список ліцензій.

На початку подивіться поле Стан. Можливо, ключ і код конфігурації встановлені і коректні, але закінчився гарантійний термін або перевищена дата закінчення розстрочки.

Повідомлення Невірний код конфігурації Комплексу говорить про те, що файл конфігурації Комплексу пошкоджений або не відповідає жодному встановленому ключу. Для уточнення подивіться поле Номер ліцензії і порівняйте його з номером на електронному ключі. Їх значення повинні збігатися. Для безключового файлу конфігурації, порівняйте номер ліцензії з номером, вказаним в документах на поставляння Комплексу. Необхідно перевстановити файл коду конфігурації Комплексу. Якщо переустановлення не допомагає, зверніться до постачальника Комплексу.

Якщо в поле Стан зазначено Помилка ключа, необхідно розглянути детальну інформацію про помилку. Комплекс може повідомляти про відсутність ключа («Ключ не встановлено»), про відсутність встановленого драйвера ключа (Відсутній драйвер ключа), про помилки апаратури або програмного забезпечення (Паралельний порт зайнятий, Паралельний порт відсутній, Помилка зв'язку драйвера з ключем, Помилка зв'язку з драйвером ключа).

Для усунення проблеми необхідно:

  • перевірити з'єднання ключа і комп'ютера;
  • перевстановити драйвер ключа. Можливо, драйвер не був встановлений або був встановлений некоректно, або пошкоджений. Має бути встановлена остання версія драйвера. Кожна нова поставка дистрибутиву Комплексу містить в собі поточну версію драйвера на дату випуску версії Комплексу. Якщо необхідний більш новий драйвер, можна звернутися на сайт розробника;
  • перевірити наявність ключа за допомогою утиліт, що поставляються разом з драйвером ключа;
  • якщо ключ знайдений утилітою, але в Комплекс не сприймає ключ, найбільш ймовірна причина – ключ некоректно записаний або некоректно працює. можливо також, що інформація, записана в ключ, була стерта сильним електромагнітним полем.
  • якщо ключ не виявлений утилітою, найбільш ймовірна причина – не працює ключ або паралельний порт. Можливо, некоректно налаштований режим роботи паралельного порту. Рекомендується встановити ключ на інший комп'ютер. Якщо ключ запрацює нормально, швидше за всього проблеми з апаратурою комп'ютера, на якому він був встановлений на початку;
  • якщо ключ не працює на жодній станції, і перевірка апаратури комп'ютерів не виявила помилок, і зміна настройки портів не дала результатів, швидше за все, причина в ключі. Зверніться до постачальника Комплексу для заміни ключа.

Якщо поля Стан ключа або стан захисту говорить про фатальну помилку, необхідно зв'язатися з постачальником Комплексу і повідомити йому значення всіх полів вікна Список ліцензій. Бажано зняти знімок екрану вікна Список ліцензій і надіслати електронною поштою постачальнику.

При централізованому обліку

При централізованому обліку в ліцензії повинен бути прописаний параметр щодо централізованого обліку. Якщо такий параметр відсутній, а підприємство вже працює в режимі централізованого обліку, то таке підприємство переходить в демо-режим незалежно від інших параметрів та видається повідомлення Підприємство ... в режимі Централізованого обліку, встановлення даної ліцензії неможливо. Якщо підприємство в режимі централізованого обліку та в ліцензії зазначено параметр централізованого обліку, але кількість структурних одиниць (СО) перевищена, то підприємство також переходить в демо режим з повідомленням Перевищено доступну кількість структурних одиниць. Для виправлення ситуації необхідно отримати нову ліцензію з вірними параметрами або кількістю СО відповідно.

Одна з СО першого рівня обов'язково має бути з однаковими реквізитами з реквізитами Картки підприємства. Інакше система переходить у демо-режим із повідомленням.