Дизайнер документів WEB

В модулі Дизайнер документів WEB прийнято працювати через веб-клієнт. Модуль Дизайнер документів WEB призначений для створення користувацьких шаблонів документів.

Модуль має комбінований вид реєстру. В лівій частині відображаються системи та їх системні шаблони документі.

Створення шаблону документу виконується по натисненню на кнопку Створити. У вікні Створення шаблону вказується Найменування шаблону. Поле Тип шаблону за замовчуванням має значення Користувацький. Після натиснення кнопки ОК, шаблон зберігається і відображається в реєстрі шаблонів.

Для налаштування шаблону його необхідно відкрити, натиснувши на створеному шаблоні. Після відкриття шаблону з’являється Дизайнер документів. З лівої сторони відображається Назва шаблону і його Реквізити. В правій частині вікна знаходиться робоча область для розміщення реквізитів документа.

Для створення шаблону необхідно додати вкладку в документ. Для цього в робочій області натисніть кнопку Додати вкладку . Зверху задається назва вкладки. За допомогою олівця виконується зміна назви вкладки, а кнопкою - видалення вкладки.

Реквізити документів розміщуються в контейнерах методом перетягування з області Реквізити у область контейнера (у правій частині вікна, робочій області). Шаблон документу не можливо зберегти без наявності обов’язкових реквізитів документу. Обов’язкові реквізити містять червону зірочку *.

Додавання контейнера, в якому розміщують реквізити документа виконується по кнопці Додати контейнер. При виділенні реквізиту в контейнері зверху з’являється дві кнопки налаштування і видалення .

По кнопці відкриваються налаштування полів Найменування поля і Розмір. По кнопці обирається розмір поля: 25%, 33%, 50%, 66%, 75%, 100%.

По кнопці Зберегтивиконується збереження шаблону.

По кнопці Відмінити зміни виконується відміна дій.

По кнопці Вихід виконується вихід з модуля.

По кнопці Попередній переглядвиконується попередній перегляд створеного шаблону.

У модулі Дизайнер документів WEB реалізовані такі шаблони документів:

  1. Взаємовідносини з клієнтами: Картотека подій, Картотека Задач;
  2. Облік запасів: Видатковий ордер, Прибутковий ордер, Акт списання;
  3. Грошові кошти: Заява на переказ, Інкасове доручення, Заява на покупку валюти, Внутрішня платіжна вимога, Заява на продаж валюти, Платіжне доручення, Прибутковий ордер, Заява на акредитив, Платіжна вимога, Платіжна вимога доручення, Видатковий ордер, Оголошення на внесок готівки, Заява на обов'язковий продаж;
  4. Облік руху кадрів: Особові картки, Особові рахунки.

Шаблони документів постійно додаються з кожним випуском пакету оновлення або дистрибутиву.