Створення реєстру користувача

Реєстри користувачів дозволяють додати до документа список полів, проводити операції над ними, наприклад, до прибуткового документа можна додати реєстр для відображення зміни по документу (історію змін).

Для створення реєстру користувача виконуються такі дії:

  • перейти на вкладку Реєстри користувача;
  • по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ) створити реєстр користувача;
  • дані розміщені на вкладках Реєстр, Налаштування виду. Перейти на вкладку Реєстр, заповнити наступні поля:
    • Найменування коротке та Найменування повне – унікальне найменування реєстру користувача;
    • в табличній частині реєстру на вкладці Реєстр, у розділі Реквізити реєстру створюються поля користувача (по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ), що входять в реєстр. У вікні Коригування поля заповнюються дані:
      • Ідентифікатор: U_ – унікальний код поля;
      • Номер – порядковий номер, дозволяє задавати послідовність полів при відображенні. Перестановка послідовності полів здійснюється по пунктах меню Правка / Перемістити вгору (комбінація клавіш Ctrl+Up), Правка / Перемістити вниз (комбінація клавіш Ctrl+Down). Також по пункту меню Правка/Перенумерувати комбінація клавіш Ctrl+N) можна змінити порядковий номер поля;
      • Найменування – довільне найменування поля;
      • Довідник – вибирається зі списку доступних системних й користувацьких довідників;
      • Клас – тип поля вибирається зі списку;
      • Довжина – розмірність поля;
      • Місце крапки – вказується кількість знаків після крапки для полів класу NUM;
      • параметр Підсумок по полю – задається сумування значень поля. Активно тільки для полів класу NUM;
      • параметр Показувати роздільники – задається при необхідності для полів класу NUM;
      • параметр Пропуск коли нуль – задається при необхідності для полів класу NUM.

Модуль Поля користувача. Створення реєстру користувача