Загальні довідники
- Спеціальні функції в модулі Картка підприємства
Дана спеціальна функція використовується у виняткових випадках лише на початку роботи (в процесі внесення даних).
Для зміни дати початку розрахунків на вкладці Параметри використовується комбінація клавіш Alt + F12. Всі документи, дата яких раніше дати початку розрахунку будуть втрачені.
- Спеціальні функції в модулі План рахунків
Комбінація клавіш Alt + T (по пункту меню Реєстр / Перевірка структури плану рахунків) проводить конвертацію батьківських зв'язків записів довідника.
- Спеціальні функції в модулях Довідник посад, Структурні підрозділи (група модулів Структура організації)
Спеціальна функція Заповнення найменування посади і підрозділів у відповідних відмінках викликається за допомогою комбінації клавіш Ctrl + Shift + S і заповнює найменування у відповідних відмінках для всіх посад і підрозділів.
Модуль Структурні підрозділи (система Загальні довідники / Структурні підрозділи). Спеціальні функції
Потрібно відмітити потрібний параметр, натиснути комбінацію клавіш Ctrl + Shift + G та кнопку ОК.
Параметр Заповнення найменувань підрозділів за відмінками - заповнює дані в розділі Найменування у відповідних відмінках. В картці підприємства має бути включений параметр Автовідмінювання (система Загальні довідники / Картка підприємства / Параметри).
Налаштування в картці підприємства мови діловодства та автовідмінювання
Виконання спецфункції заповнення найменувань підрозділів за відмінками
Результат виконання спецфункції заповнення найменувань підрозділів за відмінками
Параметр Заповнення посилань на структурні одиниці в підрозділах - виконується на нецентралізованій базі, де використовуються Структурні одиниці для підрозділів. Включення параметру заповнює в підрозділах поле Структурна одиниця значенням, яке визначено для батьківського підрозділу.
Для батьківського підрозділу вказана структурна одиниця
Після виконання спецфункції для підлеглих підрозділів також буде проставлена структурна одиниця, яка вказана для батьківського підрозділу.
Результат заповнення поля Структурна одиниця для підлеглих підрозділів через спецфункцію
Параметр Заповнення посилань на коди по класифікатору для банків використовується виключно для банківських установ.
Параметр Дозволити редагування архіву.
Виконується в архівних записах довідника. Пункт меню Реєстр / Архів структурних підрозділів – обрати потрібну структуру із архіву. Параметр дозволяє виконати коригування архіву: зміна реквізитів підрозділу (розділ Загальні, розділ Найменування); видалити підрозділ. При видаленні підрозділу з архіву адміністратор отримає повідомлення:
====== ISpro 8. Увага! ======
Редагування підрозділів в архіві спричинить зміну підрозділів в наступних періодах
=======================
При видаленні підрозділу з архіву фізично, відпрацьовує контроль й якщо підрозділ задіяний в документах – адміністратор отримає повідомлення:
Повідомлення при видаленні підрозділу, що задіяний в модулях
Натиснувши кнопку Детальніше адміністратор отримує інформацію в яких саме документах задіяний підрозділ або його підлеглі підрозділи.
Коригування архіву буде проводитись без зміни структури – тобто не можливо змінити код підрозділу, також неможливо видалити підрозділи, що створені засобами штатного розпису.
Для відновлення видалених підрозділів в архіві після включення спецфункції потрібно обрати пункт меню Вид / Показувати видалені, відмітити видалений підрозділ та обрати пункт меню Реєстр / Відновити логічно видалені.
Спеціальні функції в модулі Аналітичні довідники.
Спеціальні функції використовувати з обережністю, тільки якщо проводиться зміна законодавчих довідників та надані рекомендації щодо проведення таких змін.
По комбінації клавіш Alt + Shift + L здійснюється Групове корегування записів довідника. Операція Логічне видалення/відновлення записів для Аналітичних картотек не працює. При позначці параметрів вказується дата закінчення/початку дії.
Спеціальна функція Групове коригування довідника
По комбінації клавіш Ctrl + Shift + C у всіх налаштованих аналітичних картотеках здійснюється операція заміни реквізиту аналітичного (призначеного для користувача) довідника на реквізит одного з трьох відповідних системних довідників (Економічний класифікатор, Коди бюджетної класифікації, Джерела фінансування).
По кнопці Перевірити заповнюються таблиці Список картотек, які будуть змінені і Список відсутніх картотек. Необхідно додати відсутні картотеки або видалити якщо вони не потрібні. Після цього знову запустити перевірку (кнопка Перевірити). Якщо Список відсутніх картотек порожній, натиснути кнопку Замінити.
При видаленні запису з Аналітичного довідника здійснюється перевірка на використання запису в регламентованій звітності, з’являється попереджувальне вікно з запитом Видалити поточний запис?
Спеціальна функція Заміна довідника користувача на системний довідник