Створення бази даних підприємства

Для ведення обліку в Комплексі необхідно створити базу даних, яка в Комплексі носить назву підприємства.

Створення бази даних може здійснюватися різними способами:

  • підняття резервних копій – проводиться в модулі Резервне копіювання (система Адміністратор), див. документ Керівництво адміністратора. Керівництво по встановленню Комплексу .
  • створення нової бази – проводиться в модулі Підприємство і доступ до даних (система Адміністратор), вкладка Підприємства. Курсор встановлюється в лівій частині вкладки й по пункту меню Реєстр / Створити підприємство (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), після чого з’являється повідомлення про необхідність введення логіну/паролю адміністратора SQL сервера для продовження створення база даних:


– Повідомлення про необхідність введення логіну/паролю адміністратора SQL сервера



– Введення логіну/паролю адміністратора SQL сервера

Після введення логіну та паролю SQL сервера у вікні Створення джерела даних у полі База даних по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () створюється база даних. У вікні Вибір бази/схеми даних по кнопці Створити створюється безпосередньо база даних (вікно Створення бази даних на сервері).



Створення бази даних

Після створення нового підприємства в Комплексі пропонується заповнити картку нового підприємства в системі Загальні довідники в модулі Картка підприємства.