Введення в експлуатацію
Якщо в документі надходження не зроблено одночасне введення в експлуатацію, то оформляється окремий документ руху. Крім цього документ введення в експлуатацію основних засобів оформляється в разі, якщо інвентарний об’єкт повертається з оренди або запасу.
Створення документу в модулі Документи руху ОЗ доступне тільки при роботі через тонкий клієнт.
Виклик реєстру документів введення в експлуатацію відбувається аналогічно документу
надходження. Створюється документ по пункту меню Реєстр / Створити(по клавіші Ins
або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Вікно Введення в експлуатацію розділене на дві частини. У верхній частині вікна вводяться:
- Номер документа та його назва;
- Дата створення;
- Журнал;
- Примітка;
- Балансова вартість ОПО;
- Здав:
- МВО – вказується матеріально відповідальна особа), значення береться з довідника налаштування системи;
- Підр-л – зазначається назва структурного підрозділу, значення береться з загальносистемного довідника підрозділів;
- Прийняв:
- МВО – вказується матеріально відповідальна особа), значення береться з довідника налаштування системи;
- Підр-л – зазначається назва структурного підрозділу, значення береться з загальносистемного довідника підрозділів;
- Прийняв:
- Рахунок обліку - зазначається новий рахунок у разі при його зміні під час введення в експлуатацію;
- Рахунок зносу – рахунок для нарахування амортизації;
- Рахунок витрат – рахунок для віднесення витрат;
- Рахунок Упр. Обл. – рахунок управлінського обліку;
- Рахунок нарах. УА – рахунок нарахування управлінської амортизації;
- Рахунок витр. УА – рахунок витрат управлінської амортизації;
- Місцезнаходження.
У нижній частині вікна створюється Картка обліку основного засобу, який вводиться в
експлуатацію, з усіма необхідними реквізитами. При цьому, по пункту меню Документ /
Створити(по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) відкривається вікно Вибірка
карток.
Вибір карток обліку основного засобу для оформлення документа введення в експлуатацію
У вікні Вибірка карток необхідно вказати список інвентарних карток, переданих в експлуатацію, причому, МВО і підрозділ, набрані в лівій частині заголовка, використовуються в якості умов фільтра при виведенні списку карток з картотеки. Синім кольором відзначаються картки ОЗ, які можуть бути задіяні в даному документі руху, червоним – які не можуть.
- картка присутня в іншому документі руху з датою пізнішою, ніж даний документ;
- у даній картці є акт зміни з більш пізньою датою, ніж даний документ.
Протокол змін
по картці ОЗ
По комбінації клавіш Ctrl+Enter або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші у рядку з потрібною карткою ОЗ, виділяються ті картки, що входять в список для документа та мають бути перенесені у нижню частину вікна Введення в експлуатацію.
Після збереження документа, по пункту меню Правка / Зберегти (клавіша F2 абоза
допомогою іконки на панелі інструментів – ), в картках введених в експлуатацію, поле Використання
приймає значення В експлуатації та автоматично змінюється МВО, підрозділ
і рахунок обліку, якщо це передбачено документом руху. І з’являються відповідні записи
в цих картках на вкладках Рух і Зміни. Балансова вартість об’єкта податкового
обліку не змінюється.
Створення
документу на введення в експлуатацію ОЗ
У документі введення в експлуатацію, по пункту меню Документ / Проводки (по комбінації
клавіш Alt+Еабо за допомогою іконки на панелі інструментів – ), виконується проведення
документа. По пункту меню Документ / Поля користувача (по комбінації клавіш
Alt+Н або за допомогою іконки на панелі інструментів –
) виконується заповнення
полів користувача.