Переведення в оренду
Даний тип руху призначений для формування документів передачі основних засобів в оренду.
Створення документу в модулі Документи руху ОЗ доступне тільки при роботі через тонкий клієнт.
Створюється документ по пункту меню Реєстр / Створити(по клавіші Ins абоза
допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Згідно з позицією меню Сервіс / Налаштування в документі задається параметр Підтягувати Підрозділ – здав при виборі МВО-здав.
Документ Переведення в оренду. Сервіс / Налаштування
Вікно Переведення в оренду розділене на дві частини.
У верхній частині вікна, як і для всіх документів руху, заповнюються поля: номер документу, дата створення, примітка. З відповідних довідників, вибираються МВО і підрозділ, значення яких використовуються для створення фільтра при введенні списку карток з картотеки. Крім цього, заповнюються поля:
- Контрагент – назва підприємства орендаря, яке вибирається з довідника контрагентів;
- Використання приймає п’ять значень: В оперативній оренді, В оперативній оренді без нарахування амортизації, У фінансовій оренді, У фінансовій оренді без нарахування амортизації та Відповідальне зберігання (UA). Такий поділ використання необхідно для визначення нарахування амортизації у орендодавця, тому що по об’єктах, зданих в оренду, амортизаційні відрахування провадяться орендодавцем (за винятком амортизаційних відрахувань, проведених орендарем по майну за договором оренди підприємства, і в випадках, передбачених в договорі фінансової оренди);
- дати початку й закінчення оренди – заповнюються згідно з умовою договору про оренду, причому за замовчуванням дата початку оренди співпадає з датою створення документа;
- як і в документі внутрішнього переміщення змінюються рахунки обліку, зносу, витрат, а також аналітика, якщо на даних рахунках відкритий аналітичний облік. Якщо ці поля залишаються незаповнені, то це розглядається як відсутність їх зміни.
При роботі зі списком основних засобів використовуються ті ж самі операції, що й в документі Введення в експлуатацію (див.Введення в експлуатацію).
При збереженні документа в картці об’єкта автоматично змінюються поле Використання, відповідно до обраного значенням в заголовку документа, і навіть нові значення рахунків обліку, зносу, витрат. Всі зміни, породжені даним документом, потрапляють в архів змін.
Балансова вартість об’єкта податкового обліку приймає значення: не змінюється, зменшується. Зменшення балансової вартості об’єкта податкового обліку виконується аналогічно документу Переведення на консервацію (див.Переведення на консервацію, капремонт, реконструкцію і модернізацію).
Згідно з позицією меню Документ / Налаштування СКВ виконується налаштування зміни СКВ бухгалтерського та податкового. Кнопка Застосувати для всіх дозволяє даним параметрам застосовуватись для всіх карток документа. Даний пункт працює якщо в документі створені / обрані картки.
Згідно з позицією меню Документ / Проводки (по комбінації клавіш Alt+Еабо за
допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується проведення документа. Згідно з позицією меню
Документ / Поля користувача (по комбінації клавіш Alt+Н або за допомогою
іконки на панелі інструментів –
) виконується заповнення полів користувача.