Часткове списання

Даний вид руху застосовується тільки для кількісних карток.

У результаті формування цього документа змінюються кількість і пропорційно цій зміні, первісна вартість та нарахований знос. Документ руху часткового списання створюється для конкретного об’єкта обліку.

Створення документу в модулі Документи руху ОЗ доступне тільки при роботі через тонкий клієнт. Створюється документ по пункту меню Реєстр / Створити(по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

У верхній частині вікна, як і для всіх документів руху, заповнюються поля: номер документа, дата створення, примітка, причина списання, балансова вартість ОПО.

Балансова вартість об’єкта податкового обліку приймає значення: не змінюється і зменшується.

Якщо балансова вартість об’єкта податкового обліку зменшується, то відбувається:

  • автоматичне формування запису в історії картки по зменшенню Податкової первісної вартості і зносу всього;
  • у Відомості податкової амортизації зменшується балансова вартість для даної картки на величину зменшення податкової балансової вартості даного основного засобу.

Примітка: Застосовується тільки для основних засобів з пооб’єктним типом розрахунку податкової амортизації. Для групового типу Балансова вартість об’єкта податкового обліку відповідно до законодавства не змінюється.

У таблиці в середній частині вікна по пункту меню Реєстр / Створити(по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) додаються об’єкти обліку. Об’єкти обліку, вибираються з картотеки і по комбінації клавіш Ctrl+Enter або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші переносяться в цю таблицю.

Поля кількість, вартість од., балансова вартість і знос До списання заповнюється автоматично. КількістьСписано користувач заносить вручну, причому списані суми зносу і вартості од. розраховуються автоматично в залежності від списаної кількості.

При збереженні документа зміни кількості, балансової вартості, зносу відображаються в картці основного засобу і потрапляють в архів змін. Причому весь змінений нарахований знос після збереження документа потрапляє в поле вхідного зносу картки. А на вкладці Зміни картки основного засобу з’явиться запис тільки по вхідному зносу, аналогічно документу зміни вартості.

Документ також створюється для карток з нульовою вартістю.

Створення документу на часткове списання ОЗ. Налаштування

У документі за пунктом меню Сервіс / Налаштування здійснюється налаштування наступних параметрів:

  • Округлювати знос – якщо параметр відзначити, то при переміщенні сума зносу буде округлена;
  • якщо включена відмітка Перерахунок кількості при зміні суми списання, то кількість буде перераховуватися, при цьому враховується його округлення до трьох знаків і, якщо необхідно, трохи змінюється сума зміни (щоб вартість за одиницю залишалася такою ж, як і раніше). За замовчуванням відмітка вимкнена. За потреби, у документі можна змінити вартість за допомогою спеціальних функцій системи Облік основних засобів (див. документ Керівництво адміністратора). При цьому, якщо зазначена вище відмітка вимкнена, то кількість не перераховується;
  • Автоматичне списання карток з нульовою кількістю.

По пункту меню Документ / Проводки (по комбінації клавіш Alt+Еабо за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується проведення документа.

По пункту меню Документ / Поля користувача (по комбінації клавіш Alt+Набо за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується заповнення полів користувача.