Створення резервної копії
- В системі Адміністратор, відкрити модуль Резервне копіювання;
- Вибрати диск (папку) на (в) якому буде створена резервна копія;
- За допомогою пункту меню Реєстр/Створити (або по клавіші Ins) викликати вікно створення резервної копії. В поле Коментар ввести текст, який допоможе в подальшому знайти потрібну копію.
- Якщо в Комплексі ведеться кілька баз даних та необхідно зберегти дані тільки конкретних підприємств (БД) такі підприємства відзначаються клавішею Пробіл. Для включення в створювану резервну копію звітів і видів реєстрів, створених користувачами, встановлюється позначка в параметрах Зберігати звіти користувача і Зберігати реєстри користувача. Для включення в створювану резервну копію файлів користувальницького каталогу необхідно встановити позначку в параметрі Зберігати файли каталогу користувача. У файлах каталогу користувача може зберігається будь-яка інформація. Призначений для користувача каталог - це каталог з назвою User_Data, який створюється адміністратором і розміщений в серверній частині Комплексу.
Якщо резервна копія створюється для окремих систем, проставляється відмітка Вибіркове збереження даних. При відсутності обраних систем в резервну копію включаються всі системи і загальні довідники. При виборі будь-якої системи в резервну копію включаються також загальні довідники.
Параметр Не зберігати картотеки і документи дозволяє в резервної копії залишити тільки параметри налаштування і довідники Комплексу – наголошується при необхідності.
Якщо при створенні резервної копії з Вибірковим збереженням даних встановити параметр НЕ зберігати картотеки і документи, то зберігається структура реєстрів користувача з полями та налаштуваннями виду.
Зберігати лише загальні довідники дозволяє в резервної копії залишити тільки параметри налаштування і довідники Комплексу – відмічається при необхідності.
Параметр Не зберігати системний протокол рекомендується використовувати для створення баз первинного налаштування.
Згідно Закону про захист персональних даних параметр Не зберігати персональні дані дозволяють створювати резервну копію з перекрученими персональними даними (така інформація замінюється набором цифр).
Параметр Не зберігати файли додатків дозволяє створювати резервну копію без файлів вкладень (в документах, картотеках, і т.п.).
Якщо вибрати Не блокувати систему – рекомендується використовувати, тільки якщо не важливі дані, які вводяться під час створення копії або ж якщо всі користувачі не змінюють дані. При створенні такої копії можливі втрати деяких даних, які вводилися в момент створення копії. Тому не рекомендується використовувати цю налаштування як основну. Резервні копії мають сірий колір в реєстрі Резервного копіювання.
- При виборі параметру Вибіркове збереження даних, вибрати системи, які включаються до резервної копії. Натиснути кнопку Далі;
- Вибіркове збереження даних рекомендується використовувати тільки досвідченим користувачам, так як при невірному налаштуванні можлива втрата деяких даних.
- ВибираєтьсяМетод стиснення для архівації даних;
- На наступній сторінці вікна пропонується захистити резервну копію паролем. Для цього використовується опція Захистити резервну копію паролем і до відповідних полів вводиться пароль (всі цифри і букви, які вводять в ці поля, показуються на екрані «*» (зірочка)). На останній сторінці вікна перераховуються Параметри створюваної резервної копії. За допомогою кнопки Створити запускається процес створення резервної копії. Дата і час створення, а також номер поточної версії програми привласнюється створеної копії автоматично.
- При роботі багатьох користувачів під час створення резервної копії, а також при відновленні даних з раніше створених копій, в Комплексі повинен працювати тільки користувач, який робить дані дії. Всі інші користувачі повинні завершити роботу і вийти з Комплексу (крім випадку відновлення з додаванням до наявних підприємств).
Для автоматизації процесу створення резервної копії необхідно використовувати Планувальника. Планувальник для створення резервної копії