Створення резервної копії
В системі Адміністратор, відкрити модуль Резервне копіювання Реєстр / Створити (або по клавіші Ins) викликати вікно створення резервної копії. В поле Коментар ввести текст, який допоможе в подальшому знайти потрібну копію. Якщо в Комплексі ведеться кілька баз даних та необхідно зберегти дані тільки конкретних підприємств (БД) такі підприємства відзначаються клавішею Пробіл. Для включення в створювану резервну копію звітів і видів реєстрів, створених користувачами, встановлюється позначка в параметрах Зберігати звіти користувача і Зберігати реєстри користувача. Для включення в створювану резервну копію файлів користувальницького каталогу необхідно встановити позначку в параметрі Зберігати файли каталогу користувача. У файлах каталогу користувача може зберігається будь-яка інформація. Призначений для користувача каталог - це каталог з назвою User_Data, який створюється адміністратором і розміщений в серверній частині Комплексу.
Якщо резервна копія створюється для окремих систем, проставляється відмітка Вибіркове збереження даних. При відсутності обраних систем в резервну копію включаються всі системи і загальні довідники. При виборі будь-якої системи в резервну копію включаються також загальні довідники.
Параметр Не зберігати картотеки і документи дозволяє в резервної копії залишити тільки параметри налаштування і довідники Комплексу – наголошується при необхідності.
Якщо при створенні резервної копії з Вибірковим збереженням даних встановити параметр НЕ зберігати картотеки і документи, то зберігається структура реєстрів користувача з полями та налаштуваннями виду.
Зберігати лише загальні довідники дозволяє в резервної копії залишити тільки параметри налаштування і довідники Комплексу – відмічається при необхідності.
Параметр Не зберігати системний протокол рекомендується використовувати для створення баз первинного налаштування.
Згідно Закону про захист персональних даних параметр Не зберігати персональні дані дозволяють створювати резервну копію з перекрученими персональними даними (така інформація замінюється набором цифр).
Параметр Не зберігати файли додатків дозволяє створювати резервну копію без файлів вкладень (в документах, картотеках, і т.п.).
Якщо вибрати Не блокувати систему – рекомендується використовувати, тільки якщо не важливі дані, які вводяться під час створення копії або ж якщо всі користувачі не змінюють дані. При створенні такої копії можливі втрати деяких даних, які вводилися в момент створення копії. Тому не рекомендується використовувати цю налаштування як основну. Резервні копії мають сірий колір в реєстрі Резервного копіювання. При виборі параметру Вибіркове збереження даних, вибрати системи, які включаються до резервної копії. Натиснути кнопку Далі;
Вибіркове збереження даних рекомендується використовувати тільки досвідченим користувачам, так як при невірному налаштуванні можлива втрата деяких даних. Вибирається Метод стиснення для архівації даних. На наступній сторінці вікна пропонується захистити резервну копію паролем. Для цього використовується опція Захистити резервну копію паролем і до відповідних полів вводиться пароль (всі цифри і букви, які вводять в ці поля, показуються на екрані «*» (зірочка)). На останній сторінці вікна перераховуються Параметри створюваної резервної копії. За допомогою кнопки Створити запускається процес створення резервної копії. Дата і час створення, а також номер поточної версії програми привласнюється створеної копії автоматично.
При роботі багатьох користувачів під час створення резервної копії, а також при відновленні даних з раніше створених копій, в Комплексі повинен працювати тільки користувач, який робить дані дії. Всі інші користувачі повинні завершити роботу і вийти з Комплексу (крім випадку відновлення з додаванням до наявних підприємств).
Для автоматизації процесу створення резервної копії необхідно використовувати Планувальника. Планувальник для створення резервної копії