Авторизація користувача за допомогою електронного підпису (ЕЦП/КЕП)

Для входу в Комплекс наявна можливість авторизації користувача по ЕЦП/КЕП. Для цього використовуються ключі центрів сертифікації.

Увага:

ЕЦП від ПриватБанку потребують конвертації.

Щоб користувач мав можливість авторизуватись за допомогою ЕЦП/КЕП, необхідно попередньо завантажити сертифікат електронного ключа в Комплекс для подальшого його використання.

Налаштування використання електронного підпису

Для увімкнення в Комплексі режиму підтримки електронних підписів, Вам необхідно в системі Адміністратор, у модулі Параметри системи на закладці Захист в полі Тип сертифікату вибрати значення зі списку Використовується.



Налаштування використання ЕЦП/КЕП

Налаштування авторизації користувачів

Для авторизації користувача по ЕЦП/КЕП необхідно в системі Адміністратор, модуль Користувачі і ролі, виконати наступні дії:

  • на вкладці Користувачі обрати користувача, який працюватиме з ЕЦП/КЕП;
  • на горизонтальній вкладці Загальні увімкнути параметр Авторизація користувача по електронному сертифікату;
  • за допомогою кнопки Завантажити сертифікат… у вікні Вибір сертифікату обрати каталог, в якому розташований файл сертифіката;
  • для завантаження сертифікату натиснути кнопку Відкрити.
Увага: При налаштуванні авторизації користувачів завантажується сертифікат – файл з розширенням ***.crt. При вході в Комплекс, користувач для авторизації використовує файл ключа.

Для авторизації користувача необхідно ввести логін, вказати шлях до секретного ключа (файлу) і ввести пароль для ключа.



Налаштування авторизації користувача по електронному підпису

Увага: У Комплексі допускається авторизація частини користувачів за допомогою ЕЦП/КЕП і частини користувачів – без них.