Створення норми забезпечення

Для створення норми забезпечення, необхідно обрати підсистему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Норми забезпечення.



Перейти до пунктом меню Реєстр / Створити (або натиснути по клавіші Ins чи по піктограмі ).



У діалоговому вікні Норми забезпечення ввести інформацію у відповідних полях:

  • Код норми – обов’язковий для заповнення;
  • Найменування – довільне поле, найменування обов’язкове для заповнення;
  • Період – термін дії норми з ... по ...;
  • Статьчоловіча або жіноча, необхідна для обліку в Картці речового забезпечення співробітника;
  • Група забезпечення – обрати потрібну (При необхідності, створити по клавіші Insert);


  • Тип норми – обрати потрібну (при необхідності, створити по клавіші Insert);


  • Прайс-лист – обрати потрібний;
  • При потребі, поставити відмітку біля параметрів Розраховувати компенсацію / Розраховувати утримання.


Примітка:
Якщо в документах Норма забезпечення та Картці речового забезпечення вказана група забезпечення, то працівнику можна призначити норму тільки при співпадінні груп забезпечення (автоматична перевірка при додаванні позицій в норму забезпечення).

Далі в табличній частині натиснути по клавіші Insert або по пункту меню Документ / Створити та вибрати необхідну номенклатурну позицію.



У відкритому вікні заповнити необхідні поля:

  • Кількість;
  • Термін носіння (місяців);
  • Облік по даті видачі;
  • Комплект фурнітури;
  • Період;
  • Видача за сплату.

Натиснути кнопку ОК.



Створено норму.