Створення комісій в різних системах

Для деяких документів та звітів в Комплексі необхідні підписи робочих або інвентаризаційних комісій. В кожній системі проводиться створення таких комісій.

Для створення комісії потрібно вибрати необхідну систему (наприклад, Облік грошових коштів) та перейти в модуль Налаштування. На закладці Довідники вибрати закладку Комісії (підписи) .

Довідник Комісії (Підписи) служить для створення робочих і інвентаризаційних комісій. Робочі комісії використовуються в документах, що потребують підпису комісії. Інвентаризаційні комісії використовуються в документах , по яких виконують інвентаризацію і фіксують результати виконання інвентаризації . В даній підсистемі це інвентаризація коштів, цінних паперів та інших грошових документів.

Примітка: Принцип створення та використання комісій однакових для всіх систем.

Для створення нової комісії необхідно встановити курсор у праву частину вікна та по пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Ins або по піктограмі відкрити вікно Вибір типу комісії.

У вікні Вибір типу комісії обрати необхідний тип комісії (Робоча або Інвентаризаційна), у нашому випадку Інвентаризаційна та натиснути кнопку ОК.

Після вибору типу комісії відкриється вікно, в якому необхідно заповнити наступні поля:

  • у полях Дата комісії: та Дата закінчення: – зазначити число, місяць, рік створення комісії та закінчення повноваження комісії через символ бекслеш «/» або по клавіші F3 обрати з Календаря;
  • поле Найменування: – за замовчуванням встановлюється в залежності від обраного типу комісії , але це довільний текст, який полегшує вибір комісії (коли їх багато) при формуванні друкованої форми;
  • у полі Тип документу: – вказати тип документу, на основі якого здійснюється робота комісії, у нашому випадку – наказ;
  • у полі Дата документу: – дата документу (наказу), згідно якого призначена комісія;
  • у полі Номер документу: – вказати номер документу, на основі якого призначена комісія.

У таблиці Підписи по клавіші Insert створюється склад комісії та заповнюються поля:

  • у полі Статус: – по клавіші F3 обрати із запропонованого списку спочатку Голову комісії, а потім членів комісії;

  • Табельний номер - по клавіші F3 із довідника Список працівників обрати необхідне значення та натиснути кнопку ОК;

  • ПІБ – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується. Якщо це не співробітник підприємства в дане поле вноситься ПІБ такої людини.
  • Посада – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується. Якщо це не співробітник підприємства в дане поле вноситься посада такої людини.
  • Посада скороч. – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується. Якщо це не співробітник підприємства в дане поле вноситься посада такої людини.

В результаті буде створена комісія.

Увага: Якщо робоча і інвентаризаційна комісія має однаковий склад – вводяться кожна комісія окремо.

Для вірного відображення комісій в звітах необхідно звернути увагу на дату створення комісії та дату звіту. Комісія, яка створена після дати формування звіту не буде доступна для вибору в параметрах звіту.