Налаштування передачі актів до програми M.E.Doc
Для налаштування передачі актів до програми M.E.Doc необхідно відкрити в системі Адміністратор модуль Регламентована звітність.

Перейти на вкладку Пов'язані документи. Є два варіанти для обрання основи акту:
- обрати системний шаблон акту наданих послуг (наприклад, код 13);
- провести імпорт шаблону;
- Обрати системний шаблон.

По пункту меню Реєстр / Копіювати створити копію системного шаблону для налаштування користувацького шаблону.
Для проведення імпорту шаблону з M.E.Doc використати пункт меню Реєстр / Завантажити шаблон.

По клавіші F4 на документі, за необхідності, внести дату початку /закінчення дії. Відмітити документ комплексу (код 48, 49)

За необхідності додати/змінити відповідність полів двох програм.
Далі даний шаблон буде доступний для вибору при передачі створених актів у програму M.E.Doc.
