Налаштування передачі актів до програми M.E.doc

Для налаштування передачі актів до програми M.E.doc необхідно відкрити в системі Адміністратор модуль Регламентована звітність.

Перейти на вкладку Пов'язані документи. Є два варіанти для обрання основи акту:

  • обрати системний шаблон акту наданих послуг (наприклад, код 13).
  • провести імпорт шаблону.

    Обрати системний шаблон.

По пункту меню Реєстр/Копіювати створити копію системного шаблону для налаштування користувацького шаблону.

Для проведення імпорту шаблону з M.E.doc використати пункт меню Реєстр/Завантажити шаблон.

По клавіші F4 на документі, за необхідності, внести дату початку /закінчення дії. Відмітити документ комплексу ( код 48, 49)

За необхідності додати/змінити відповідність полів двох програм.

Далі даний шаблон буде доступний для вибору при передачі створених актів у програму M.E.doc.