Налаштування передачі актів до програми M.E.Doc

Для налаштування передачі актів до програми M.E.Doc необхідно відкрити в системі Адміністратор модуль Регламентована звітність.



Перейти на вкладку Пов'язані документи. Є два варіанти для обрання основи акту:

  • обрати системний шаблон акту наданих послуг (наприклад, код 13);
  • провести імпорт шаблону;
  • Обрати системний шаблон.


По пункту меню Реєстр / Копіювати створити копію системного шаблону для налаштування користувацького шаблону.

Для проведення імпорту шаблону з M.E.Doc використати пункт меню Реєстр / Завантажити шаблон.



По клавіші F4 на документі, за необхідності, внести дату початку /закінчення дії. Відмітити документ комплексу (код 48, 49)



За необхідності додати/змінити відповідність полів двох програм.

Далі даний шаблон буде доступний для вибору при передачі створених актів у програму M.E.Doc.