Налаштування передачі актів до програми M.E.doc
Для налаштування передачі актів до програми M.E.doc необхідно відкрити в системі Адміністратор модуль Регламентована звітність.
Перейти на вкладку Пов'язані документи. Є два варіанти для обрання основи акту:
- обрати системний шаблон акту наданих послуг (наприклад, код 13).
- провести імпорт шаблону.
Обрати системний шаблон.
По пункту меню Реєстр/Копіювати створити копію системного шаблону для налаштування користувацького шаблону.
Для проведення імпорту шаблону з M.E.doc використати пункт меню Реєстр/Завантажити шаблон.
По клавіші F4 на документі, за необхідності, внести дату початку /закінчення дії. Відмітити документ комплексу ( код 48, 49)
За необхідності додати/змінити відповідність полів двох програм.
Далі даний шаблон буде доступний для вибору при передачі створених актів у програму M.E.doc.