Особливості формування картки обліку роботи автомобільної шини (в експлуатації)

Для обліку автомобільної шини, що знаходиться в експлуатації (встановлена на автотранспорт) передбачено Картку обліку роботи автомобільної шини. Для ведення картотеки таких шин призначено модуль Облік пробігу шин системи Облік автотранспорту.

Перед веденням обліку роботи автомобільної шини необхідно провести налаштування (див. nalascht_oblik_avto.html).

Сформувати Картки номенклатури на автомобільні шини в модулі Довідник номенклатури системи Загальні довідники/Номенклатура й ціни (Запаси: матеріали, запасні частини тощо на шини, що знаходяться на складі, (див. нотатку Створення нової номенклатурної позиції).

У системі Логістика/Облік запасів в модулі Налаштування на закладці Довідники /Групи місць зберігання передбачити, як склад, на закладці Довідники /Місця зберігання (передбачити склад за кожним автотранспортним засобом, МВО – матеріально-відповідальні особи структурних підрозділів – склади і водії за якими закріплено автотранспортні засоби) та Об’єкти обліку (склад і автотранспорт, (див. нотатки: Налаштування довідників Матеріально-відповідальна особа та Місця зберігання, Створення об’єкту обліку для обліку запасів).

На закладці Довідники модуля Налаштування системи Облік автотранспорту заповнити довідники Типи шин та Розміри шин (див. нотатку Налаштування довідників типів і розмірів шин).

Розглянемо технологію обліку автомобільної шини та створення картотеки.

  1. Автомобільні шини по різному можуть бути передані в експлуатацію.
  2. Автомобільні шини, що надходять разом з автомобілем (комплект шин – робочий і запасна).
  3. Автомобільні шини, що були придбані та знаходились на складі передані по накладній в експлуатацію.
  4. Автомобільні шини, що були в експлуатації (б/в), були повернуті на склад і знову передані в експлуатацію.
  5. Шини, що були в ремонті, видані зі складу для експлуатації.

  1. Для контролю за використанням та амортизацією автомобільних шин, що придбані разом з автомобілем після введення його в експлуатацію сформувати Картку обліку роботи автомобільної шини на кожну автомобільну шину.

Картку обліку роботи автомобільної шини формують у модулі Облік пробігу шин системи Облік автотранспорту (див. нотатку Створення картотеки шин). Обов’язково в картці зазначається робоча чи запасна автошина. Щомісяця, після закриття подорожнього листа, в картку автоматично вноситься пробіг за місяць кожної робочої автомобільної шини.

2. Для контролю за використанням та амортизацією автомобільних шин, що придбані та знаходились на складі та передають на встановлення на автомобіль по Накладній на внутрішнє переміщення або за Вимогою-накладною- сформувати Картку обліку роботи автомобільної шини на кожну автомобільну шину.

На основі накладної на внутрішнє переміщення (залежно від облікової політики вартість автомобільних шин може бути списана на витрати, чи включена у вартість автотранспорту, або використовують для обліку автошин субрахунки 2071 «запасні частини на складі», 2072 – в експлуатації, 2073 – передані для ремонту тощо) передаються автошини, зазначається їх розмір, заводські номери, марка та державний номер на який вони встановлюються, Зі складу така шина списується та формується Картка обліку роботи автомобільної шини. Картку обліку роботи автомобільної шини формують у модулі Облік пробігу шин системи Облік автотранспорту

3. Автомобільні шини, що були у використанні (б\в), можуть бути передані на зберігання на склад (особливо сезонні) і після їх повернення для використання на автомобіль по накладній на внутрішнє переміщення у Картку обліку роботи автомобільної шини буде зазначено на який автотранспорт вона встановлена і з яким початковим кілометражем.

На основі накладної на внутрішнє переміщення зі складу може бути відпущено б/у автомобільна шина. Відмітки про зберігання на складі можуть бути і в Картці обліку роботи автомобільної шини. При встановленні автомобільної шини, що була у використанні (б/у) на автотранспорт у Картці обліку роботи автомобільної шини вносяться зміни, вказати кілометраж по спідометру при якому встановлюється автошина та дата встановлення. Записи проводять у кожній Картці обліку роботи автомобільної шини по кожній автошині.

4. Після повернення з ремонту на склад з подальшим встановленням на автотранспорт в Картці обліку роботи автомобільної шини буде вказано на який автотранспорт (державний номер автотранспорту) вона встановлена і з яким початковим кілометражем.

Відремонтовані автомобільні шини можуть надходити від постачальника (ремонтного підприємства) на склад або безпосередньо в підрозділ для подальшого встановлення на автотранспорт. У Картці обліку роботи автомобільної шини (якщо картка була сформована)внести зміни: статус нове чи б/в змінюється на відновлене, вказати кілометраж по спідометру при якому встановлюється автошина та дата встановлення.

У процесі експлуатації автомобільні шини можуть передаватись на склад на зберігання, а також приходити в непридатність. Якщо автошини підлягають ремонту (використали свій нормативний термін чи ні) їх по накладній, на основі укладеного договору, передають на ремонт, після якого вони можуть деякий час використовуватись як б/в автомобільні шини. Автомобільні шини, що прийшли в непридатність списують та утилізують.

У Картці обліку роботи автомобільної шини при знятті вказати Дату зняття, Кілометраж по спідометру та Причину зняття. Якщо автомобільна шина підлягає списанню змінити статус на Списано.

Картки обліку роботи автомобільної шини, після їх формування,вносяться в реєстр Обліку роботи автомобільних шин, який може включати і Картки обліку роботи автомобільної шини по списаних шинах.