Створення розрахункового або казначейського рахунку
Якщо у підприємства відкрито новий банківський або казначейський рахунок необхідно провести наступні дії:
- Створити рахунок в модулі Картка підприємства системи Загальні довідники (для корпоративних організацій (централізованого обліку) - в модулі Довідник Структурні одиниці системи Загальні довідники для своєї організації (структурної одиниці)).
- Створити об’єкти обліку в модулі Налаштування системи Керування фінансовими розрахунками/Облік грошових коштів.
Для створення нового рахунку, потрібно зайти до модулю Картка підприємства або до модулю Структурні одиниці.
- Перейти на закладку Рахунки
- Курсор встановити у таблицю і натиснути клавішу Insert;
- У новому вікні заповнити поля :
- Необхідні поля для р/р: Номер рахунку, тип рахунку (Розрахунковий), Призначення і Банк.
- Обов'язкові поля для казначейського рахунку: Номер рахунку, тип рахунку (Казначейський), Призначення, Банк і всі поля групи Реквізити Казначейства.
- Натиснути кнопку ОК.
Створення об’єктів обліку
Після створення рахунку необхідно створити для нього об’єкт обліку. Створення об’єктів обліку проводиться в системі Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів в модулі Налаштування на закладці Об’єкт обліку.
- Курсор встановити у таблицю. По клавіші Ins створити об’єкт обліку.
- Обрати тип Розрахунковий рахунок.
Заповнити поля:
- Найменування - можна взяти з призначення р/р або довільна назва;
- Банківський рахунок - обрати із переліку банківських рахунків;
- Балансовий рахунок - обрати рахунок з плану рахунків;
Зберігаємо по натисканню на піктограму .
По закінченню налаштування надати доступ до створених Об’єктів обліку іншим співробітникам, які будуть працювати з даним рахунком.
Надання доступу для ролі або користувача проводиться в модулі Керування доступом в системі Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів на закладці Об’єкт обліку по клавіші F4.