Налаштування вкладки Параметри

Налаштування загальних параметрів проводиться в системі Управління студентами у модулі Налаштування.

Вкладка Параметри містить:

  • у лівій частині вікна – параметри Загальні налаштування та Картка студента;
  • у правій частині вікна відображаються, створюються та видаляються позиції параметрів.

Встановити курсор на вкладку Загальні налаштування та у правій частині вікна заповнити (відмітити) наступні загальні параметри:

  • параметр Поточний обліковий період автоматично відображає початковий поточний обліковий період;
  • параметр Термін зберігання архіву зазначити терміни зберігання архіву:
    • у полі Розрахункових листів (років) – у кількості років;
    • у полі Роз’яснення розрахунку(місяців) – у кількості місяців;
    • у полі Документи (місяців) – у кількості місяців;

Примітка: Архівні записи з датами, що виходять за межі цього терміну, автоматично видаляються.
  • параметр Порядок округлення виплачуваних сум налаштовується:
    • у полі Навчающимся – для студентів, які навчаються за замовчуванням, якщо в документі виплати не визначений інший порядок округлення. При виставленні до цілих копійки переносяться на наступний період;
    • у полі Відрахованим – для відрахованих студентів за замовчуванням, якщо в документі виплати не визначений інший порядок округлення;

  • позначками задати пункти параметра Зв'язок з іншими підсистемами:
    • Не передавати проводки в Головну книгу
У разі, якщо система Бухгалтерський і податковий облік не включена в постачання Комплексу, встановлюється значення параметра Включений. При вимкненому параметрі (відсутня позначка ) проводки передаються в підсистему Головна книга.
    • Не передавати платіжні відомості в касу

У разі, якщо підсистема Облік грошових коштів не входить в постачання системи, встановлюється значення Включений. При вимкненому параметрі (відсутня позначка ) платіжні відомості передаються в модуль Платіжні відомості/Каса системи Керування фінансовими розрахунками/Облік грошових коштів.

    • Не передавати списки на перерахування в банк

У разі, якщо підсистема Облік грошових коштів не включена в постачання Комплексу, встановлюється значення Включений. При виключеному параметрі (відсутня позначка ) платіжні відомості передаються у модуль Платіжні документи/Розрахункові і валютні рахунки системи Керування фінансовими розрахунками/Облік грошових коштів. У цьому разі при виконанні закриття відомостей і списків на перерахування відразу формуються записи в розрахункових листах.

  • параметр Найменування типових господарських операцій - розшифровка назви типових господарських операцій:
    • у полі Нарахувань - нарахування стипендії;
    • у полі Утримань - утримання зі стипендії;
  • параметр Управління розрахунками - при потребі після натискання клавіші Очистити здійснюється очищення результатів розрахунку стипендії;

  • параметр Банк виплати стипендії – по клавіші F3 з Довідника контрагентів обрати банк, який за замовчуванням задається при формуванні та перерахуванні в банк стипендії. Поле може бути порожнім. Детальний порядок формування Довідника контрагентів розглянуто в окремій нотатці;

  • параметр Система оцінювання для розрахунку середнього балу – із довідника Системи оцінювання обрати необхідну систему оцінювання, яка буде використовуватися за замовчуванням при розрахунку середнього балу у модулі Відомості призначення стипендії;

Примітка: За потреби використання іншої Системи оцінювання вибір проводиться безпосередньо в документах.
  • параметр Час і тривалість - заповнити годинами та хвилинами поля Початок занять, іспитів, Тривалість заліку, Тривалість диф. Заліку та Тривалість іспиту.

Встановити курсор на вкладку Картка студента та позначкою у правій частині вікна відзначити необхідні розділи та підрозділи картки студента.

За потреби можна змінити стандартне найменування розділу картки студента на альтернативне за допомогою клавіші F4.