Налаштування вкладки Типові операції
Налаштування типових операцій проводиться в системі Управління студентами у модулі Налаштування.
Вкладка Типові операції містить:
- у лівій частині вікна – перелік типових операцій, які використовуються в системі;
- у правій частині вікна – набір обов’язкових реквізитів кожної поставленої системою типової операції.
Встановити курсор у ліву частину вікна та із запропонованого списку обрати необхідний вид типової операції, наприклад Надання академічної відпустки.
На сторінці 1 правої частини вікна обраної типової операції у колонці Реквізит відображається список реквізитів, налаштованих для даного виду типової операції.
За потреби налаштовується Видимість, Значення за замовчуванням (код) та Найменування:
- у колонці Видимість позначкою або клавішею Пробіл зазначити відображення в переліку реквізитів типової операції необхідні реквізити;
- у колонці Значення за замовчуванням (код) ввести вручну код для кожного з реквізитів, наприклад, для реквізиту Вид оплати вказати код з налаштованого довідника Вид оплат;
- у колонці Найменування ввести вручну найменування значення за замовченням, у нашому випадку Академічна відпустка.
Для додавання допоміжних реквізитів встановити курсор у праву табличну частину вікна та по пункту меню Реєстр/Змінити або клавіші F4 викликати вікно Вибір реквізитів.
У вікні Вибір реквізитів позначкою або клавішею Пробіл обрати допоміжних реквізит, наприклад Вид матеріальної допомоги.
Доданий допоміжний реквізит відобразиться у правій табличній частині вікна.
На сторінці 2 у кожному з вікон Типових операцій по клавіші F4 викликається Редактор програм, в якому створюються програми користувача для формування тексту наказу та калькуляції типової операції в наказі.