Налаштування вкладки Типові операції

Налаштування типових операцій проводиться в системі Управління студентами у модулі Налаштування.

Вкладка Типові операції містить:

  • у лівій частині вікна – перелік типових операцій, які використовуються в системі;
  • у правій частині вікна – набір обов’язкових реквізитів кожної поставленої системою типової операції.

Встановити курсор у ліву частину вікна та із запропонованого списку обрати необхідний вид типової операції, наприклад Надання академічної відпустки.

На сторінці 1 правої частини вікна обраної типової операції у колонці Реквізит відображається список реквізитів, налаштованих для даного виду типової операції.

За потреби налаштовується Видимість, Значення за замовчуванням (код) та Найменування:

  • у колонці Видимість позначкою або клавішею Пробіл зазначити відображення в переліку реквізитів типової операції необхідні реквізити;
  • у колонці Значення за замовчуванням (код) ввести вручну код для кожного з реквізитів, наприклад, для реквізиту Вид оплати вказати код з налаштованого довідника Вид оплат;
  • у колонці Найменування ввести вручну найменування значення за замовченням, у нашому випадку Академічна відпустка.

Для додавання допоміжних реквізитів встановити курсор у праву табличну частину вікна та по пункту меню Реєстр/Змінити або клавіші F4 викликати вікно Вибір реквізитів.

У вікні Вибір реквізитів позначкою або клавішею Пробіл обрати допоміжних реквізит, наприклад Вид матеріальної допомоги.

Доданий допоміжний реквізит відобразиться у правій табличній частині вікна.

На сторінці 2 у кожному з вікон Типових операцій по клавіші F4 викликається Редактор програм, в якому створюються програми користувача для формування тексту наказу та калькуляції типової операції в наказі.

Примітка: Формування тексту наказу та калькуляції типової операції в наказі залежить від бажання установи заносяться у режимі редагування при впровадженні.