Створення картки договору на послугу проживання у студентських гуртожитках
У вікні Картка договору: Реалізація товарів і послуг на вкладці Договір автоматично задано наступну інформацію:
- у полі Договір № – номер договору, при встановленні відмітки Автонумерація у модулі Налаштування на вкладці Нумерація;
- у полях від та Дата реєстрації: – поточна дата створення договору, при необхідності змінити вручну або по клавіші F3 задати у Календарі дату договору та його реєстрації;
- у полі Журнал: – журнал договорів, обраний у вікні Реєстр договорів;
- у полях Виконавець та Банк: – установа, яка надає послугу на проживання у студентському гуртожитку та реквізити її банку (Казначейства);
- у полі В особі: із Картки підприємства – керівник установи. При необхідності для зміни підписанту у вікні Редагування підписантів по клавіші F3 обрати необхідного підписанта;
- у полі Розрах. рах: із Картки підприємства – основний витратний рахунок установи. Для зміни рахунку з Довідник банківських рахунків підприємства по клавіші F3 обрати необхідний номер рахунок;
- у полі Форма розрахунків: – безготівкові розрахунки. При необхідності із запропонованого списку(безготівкові, готівка, бартер, комбінована) змінити форму розрахунків;
- у полях Термін договору:з … та по … – поточна дата створення договору, при необхідності змінити вручну або по клавіші F3 задати у Календарі термін дії договору з … по … та дату сплати по договору.
Далі заповнити інші поля.
При застосуванні системи вхідних номерів зазначити вхідний номер, у нашому випадку – ОБД-2022 (група) та літеру Г (гуртожиток).
У полі від , при необхідності, змінити вручну дату договору або по клавіші F3 задати у Календарі, у нашому випадку на 02/01/2023.
У полі Розрах. рах: по клавіші F3 при необхідності змінити рахунок, у нашому випадку – дохідний по спеціальному фонду та натиснути кнопку ОК;
У полі Замовник:
- з довідника Довідник контрагентів обрати Групу контрагентів, у нашому випадку – Гуртожитки. Детальний порядок формування Довідника контрагентів розглянуто в окремій користувацькій нотатці;
- обрати необхідного здобувача освіти;
- натиснути кнопку ОК.
Поле Платник після заповнення поля Замовник заповнюється автоматично.
У полі Об’єкт угоди:по клавіші F3 з Довідника об’єктів угод обрати об’єкт угоди, у нашому випадку Інші/Гуртожиток та номер гуртожитку та натиснути кнопку ОК.
У полі Центр відповідальності: обрати необхідний підрозділ, у нашому випадку Факультет та натиснути кнопку ОК.
У полі Термін договору:змінити термін договору,у нашому випадку встановити на один семестр.
У полі Сплатити до: змінити дату сплати по договору, у нашому випадку – 25/01/2023.Поле Загальна сума в залежності від налаштування:
- встановлюється автоматично, після заповнення вкладки Специфікація;
- вводиться вручну.
У полі Коментар, при необхідності, вводиться довільний коментар, наприклад вказується номер кімнати.
При необхідності проставити позначки у параметрах Не включати документ в податковий облік та Касовий метод.
Сформована картка договору матиме наступний вигляд.
Після створення карток договорів необхідно перейти на вкладку Специфікація для створення специфікації до договорів.
Детальний порядок створення Специфікації до договору на проживання у студентських гуртожитках розглянуто в окремій користувацькій нотатці.