Приймально-здавальні накладні

Реєстрація Приймально-здавальних накладних на готову продукцію проводиться в модулі Приймально-здавальні накладні системи Облік виробництва / Керування цехом.

Приймально-здавальні накладні формуються автоматично при формуванні прибуткових ордерів у модулях Наряд-завдання виробництву, Виробнича комплектація в момент оприбуткування готової продукції та в автоматичному режимі вноситься в реєстр.

Крім того, Приймально-здавальні накладні можна сформувати вручну в Реєстрі приймально-здавальних накладних.

Розглянемо особливості заповнення реквізитів Приймально-здавальної накладної при створенні безпосередньо в однойменному модулі.

У Реєстрі приймально-здавальних накладних по пункту меню Вид/ Вибір підрозділу або комбінації клавіш Alt+S обрати підрозділ.

Обрати підрозділ у вікні Вибір місця зберігання запасів. Натиснути кнопку ОК.

У полі Журнал обрати налаштований журнал або обрати пункт Документи без журналу.

Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створити документи в цьому режимі неможливо.

По пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert створити Приймально-здавальну накладну.

Примітка: Всі поля бірюзового (жовтого) кольору підлягають обов’язковому заповненню.

У вікні Приймально-здавальна накладна по пункту меню Сервіс/Налаштування провести налаштування користувача.

У полі Склад за замовчуванням по клавіші F3 обрати певний склад, на який буде оприбутковано готову продукцію. Це доцільно проводити , якщо один зі складів використовується постійно або в більшості документів.

Встановити, при необхідності, відмітки біля параметрів: Автоматичне формування на підставі діючого завдання виробництва, Автоматичне формування ордеру, Вказати контрагента при оприбуткуванні продукції. Натиснути кнопку ОК.

У полі Приймально-здавальна накладна № заповнити номер вручну або номер проставляється автоматично, якщо налаштована автонумерація.

У полі Від зазначити дату (автоматично зазначається поточна), за необхідності її можна змінити, використовуючи календар та натиснути кнопку ОК.

У полі Підстава по клавіші F3 обрати Виробниче замовлення або Без підстави.

Якщо обрано Виробниче замовлення, то відкривається поле № і в ньому по клавіші F3 обрати замовлення. Для збереження натиснути піктограму .

Поле Здавальник заповнюється автоматично.

У полі Бригада по клавіші F3 обрати відповідну бригаду, що виготовила продукцію.

У полі Приймальник по клавіші F3 обрати відповідне місце зберігання (склад).

Поля МВО здав і МВО прийняв заповнюється автоматично.

Встановити курсор у табличній частині документу та по пункту меню Документ / Створити або по клавіші Insert провести вибір продукції.

У полі Артикул по клавіші F3 обрати готову продукцію.

Для зручного вибору у вікні Вибір номенклатурних позицій по пункту меню Вид /Поточне представлення обрати: Групування по групам (комбінація клавіш Alt+2), Список (комбінація клавіш Alt+1) або Групування по артикулах (комбінація клавіш Alt+3). Натиснути клавішу Enter. Обрати групу Готова продукція та номенклатурну позицію у групі.

Після вибору номенклатурної позиції заповнити реквізити : поля Артикул і Назва, Ціна заповнюються автоматично на основі вибору готової продукції, в полі Кількість вказати кількість, поле Сума автоматично розраховується. Натиснути кнопку ОК.

Внесена позиція випущеної готової продукції. Для збереження натиснути піктограму .

Розглянемо дії, що необхідно провести, якщо Приймально-здавальна накладна створена автоматично в модулях Наряд-завдання виробництву та Виробнича комплектація при формуванні прибуткового ордеру та внесена автоматично в Реєстр приймально-здавальних накладних.

Документ необхідно перевірити та дооформити: сформувати ордер та бухгалтерські проводки.

Для формування ордеру обрати пункт меню Документ / Сформувати ордер або комбінацію клавіш Ctrl+D.

Ордер проведено у полі Ордер № вказано номер, а записи сірого кольору.

По пункту меню Документ / Проведення або комбінація клавіш Ctrl+Е обрати бухгалтерську проводку.

У полі Типова операція по клавіші F3 обрати операцію та натиснути кнопку ОК.

При необхідності уточнити аналітику до рахунків. Натиснути кнопку ОК.

По пункту меню Документ / Провести документ або комбінація клавіш Ctrl+Р провести документ до головної книги.