Налаштування виду реєстру. Налаштування даних для відображення

Комплекс ISpro містить ряд функцій для аналізу інформації та зручності використання інформації, що накопичується в процесі обліку фактів господарського життя. Однією з таких можливостей є налаштування виду реєстру в модулях, які містять картотеки або переліки документів, тощо.

Крім встановлених системних видів реєстру є можливість створювати власні, призначені для користувача види реєстру по пункту меню Вид/Види реєстру або по комбінації клавіш Alt+0.

Розглянемо використання можливостей налаштування виду реєстру на прикладі модуля Довідник контрагентів системи Загальні довідники. По всьому комплексу налаштування виду реєстру проводиться однаково.

Для створення нового виду необхідно по клавіші F5 скопіювати існуючий найбільш підходящий реєстр та внести до нього зміни.

У вікні Вибір виду реєстру при встановленні позначки Завжди запитувати вид при вході до реєстру при вході в модуль буде відкриватися вікно вибору реєстру. Таку позначку рекомендується встановлювати, якщо кожного разу необхідно вибрати інший вид реєстру.

У вікні Вибір виду реєстру обираємо реєстр на базі якого буде створений новий з необхідними реквізитами. Реєстри чорного кольору є системними та редагуванню не підлягають, їх можна використовувати як основу для користувацького виду реєстру.

По клавіші F5 скопіювати і відкрити вікно з налаштування виду реєстру. На закладці Загальні змінити найменування реєстру так, щоб в подальшому було зручно обирати з переліку реєстрів.

На закладці Структура у вікні ліворуч обираємо необхідні реквізити і по клавіші F5 копіюємо у частину вікна праворуч.

По клавіші F8 в правій частині вікна можна видалити зайві реквізити. Стрілками вниз та вгору розташувати реквізити в необхідному порядку.

Після завершення створення структури полів натиснути кнопку ОК.

Після налаштування виду реєстру реєстр інформації має вигляд:

Налаштовані види реєстрів допомагають в роботі та при аналізі даних. Дані реєстру можна вивантажити в Excel. За допомоги видів реєстру можна сформувати необхідні дані для оперативних звітів.

За необхідності при використанні реєстру можливо:

  • налаштувати фільтр, наприклад по коду регіону.
  • Задати агрегацію та роботу з OLAP-кубом
  • Експортувати дані.
  • Тощо.

Про інші можливості по роботі з реєстрами дивись окремі нотатки.