Часткове списання ОЗ
Документ Часткове списання ОЗ створюється в системі Облік основних засобів в модулі Документи руху ОЗ.
Для формування документа Часткове списання ОЗ необхідно провести наступні дії:
- У полі Операція по трикутнику вибирається операція - Часткове списання.
- У полі Журнал по трикутнику вибирається необхідний журнал, наприклад, Документи без журналу.
Встановити курсор у табличну частину і натиснути клавішу Insert або обрати пункт меню Реєстр / Створити.
Відкриється вікно Часткове списання. Проставити Номер документа, якщо не налаштована автонумерація. Зазначити потрібну Дату (автоматично зазначається поточна). В полі Статус автоматично буде зазначено Чернетка, Балансова вартість ОПО також автоматично буде прописано Зменшується.
В самому документі по пункту меню Сервіс/Налаштування можна зазначити окремі параметри.
У вікні Налаштування є три параметри, які дозволяють Округлювати знос, проводити Перерахунок кількості при зміні суми списання і Автоматичне списання карток з нульовою кількістю.
Далі в документі в полі Причина списання, при необхідності, вибрати з довідника потрібне. У випадку відсутності потрібної причини додати її вручну (вона автоматично збережеться у довіднику). В полі Здав: МВО обрати потрібну особу. При необхідності зазначити Підрозділ. В табличній частині документу по пункту меню Документ/Створити провести додавання картки ОЗ, з якої буде проведено часткове списання. Відкриється вікно Вибірка карток, де будуть запропоновані кількісні картки по МВО, що здає.
Відмітити потрібну картку і натиснути кнопку Обрати. Також додавання можна зробити по клавіші Enter або подвійним кліком лівої кнопки миші.
Обрана картка буде відображена в табличній частині документу. В полі Кількість списана буде зазначено 0.00. Нижче, під таблицею, будуть відображені дані про основні засоби До списання (кількість, вартість одиниці, балансова вартість, знос).
Проставити в таблиці кількість об'єктів до списання. Після чого під таблицею автоматично буде відображено дані про Списано об'єктів (кількість, вартість одиниці, балансова вартість, знос) і дані, які утворились Після списання.
Для формування бухгалтерської проводки в меню документа натиснути піктограму Д/К синього кольору.
У вікні Введення/Модифікація проводок по документу в полі Типова операція обрати потрібне і після відображення бухгалтерської проводки натиснути кнопку ОК.
Далі натиснути піктограму Д/К зеленого кольору для проведення операції до Головної книги.
Після проведення операції до Головної книги поля документу стануть неактивними, тобто не підлягають редагуванню. Піктограма Д/К зеленого кольору також стане неактивною і з'явиться піктограма Д/К червоного кольору, яка дозволяє відкликати операцію з Головної книги. Закрити документ.
В реєстрі документів руху ОЗ сформований документ, операція за яким проведена до Головної книги, буде відображений чорним жирним шрифтом.
Для перевірки повноти та правильності відображення даних з часткового списання ОЗ перейти до модулю Картотека обліку основних засобів. Відкрити картку, з якою було проведено часткове списання.
Дані про операцію переміщення відображаються в інвентарній картки ОЗ на окремих закладках: Рух і Зміни.
Закладка Рух.
Закладка Зміни.