Облік списання ОЗ (непридатні до використання, переведення в запаси, безоплатна передача)
Перед створенням документу списання основних засобів, необхідно перевірити/провести налаштування Причин списання основних засобів (Налаштування довідника Причин списання).
Документ Списання ОЗ створюється в системі Облік основних засобів в модулі Документи руху ОЗ.
Для формування документа Списання ОЗ необхідно провести наступні дії:
- У полі Операція по трикутнику вибирається операція - Списання.
- У полі Журнал по трикутнику вибирається необхідний журнал, наприклад, Документи без журналу.
Встановити курсор у табличну частину і натиснути клавішу Insert або обрати пункт меню Реєстр/Створити. Відкриється вікно документу Списання. Зазначити Номер документу, якщо не налаштована автоматична нумерація. Проставити потрібну Дату, автоматично зазначена поточна дата. В полі Балансова вартість ОПО автоматично буде зазначено Зменшується.
В документі по пункту меню Сервіс/Налаштування є можливість провести ряд налаштувань безпосередньо для даного документу.
В вікні Налаштування є три параметри, які можна обрати за необхідності:
- при включеному параметрі Не фільтрувати список карток по МВО при їх виборі в документсистемою видається перелік всіх основних засобів без прив'язки їх к МВО;
- включений параметр Підтягувати Підрозділ-здав при виборі МВО-здав дозволяє системі автоматично зазначати підрозділ при виборі МВО;
- при включеному параметрі Автоматично запускати розрахунок амортизації при виборі карток після обрання об'єкту ОЗ, що підлягає списанню, буде запущений розрахунок амортизації, оскільки в місяці списання амортизація на такий об'єкт нараховується і збільшує знос об'єкту.
Після обрання потрібного параметру натиснути кнопку ОК.
Створення документу списання ОЗ за різними причинами розглянуто за посиланнями:
Переведення в запаси для подальшої реалізації;