Приймання-здача відремонтованих ОЗ
Формування документа Приймання-здача відремонтованих ОЗ проводиться в системі Облік основних засобів в модулі Документи руху ОЗ.
Для формування документа Приймання-здача відремонтованих ОЗ необхідно провести наступні дії:
- У полі Операція по трикутнику вибирається операція - Приймання-здача відремонтованих
- У полі Журнал по трикутнику вибирається необхідний журнал,
наприклад Документи без журналу.Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати документи в цьому журналі неможливо.
- проставляється Номер документа, якщо відсутнє автоматичне налаштування номеру;
- зазначається Дата документа.
- Вибирається тип зміни Балансової вартості ОПО, наприклад Збільшується;
- поле Примітка заповнюється за необхідності;
- обирається Картка основного засобу з картотеки ОЗ;
- поля Інвентарний номер, Найменування, МВО, Підрозділ заповнюються автоматично після вибору картки ОЗ;
- поле Номер замовлення заповнюється за необхідності;
- поле Контрагент заповнюється, якщо ремонт виконувався сторонньою організацією;
- зазначається Початок ремонту;
- зазначається Закінчення ремонту;
- поле Днів всього заповнюється автоматично за даними початку і закінчення ремонту;
- зазначається Кошторисна вартість, якщо така є;
- вказується Фактична вартість;
- зазначається Збільшення балансової вартості.
Для створення бухгалтерської проводки натиснути піктограму Д/Т синього кольору.
Далі відкриється вікно Введення / Модифікація проводок по документу. Вибрати типову операцію, наприклад Приймання-здача відремонтованих ОЗ. Натиснути кнопку ОК.
Для проведення операції до Головної книги натиснути на піктограму ДТ/КТ зеленого кольору.
Після проведення операції до Головної книги піктограма Д/К зеленого кольору стає неактивною, але з'являється піктограма Д/К червоного кольору, яка дозволяє відкликати операцію з Головної книги.
Документ Приймання-передачі відремонтованих ОЗ містить дані тільки про витрати на ремонт об'єкту основних засобів і не вводить ОЗ в експлуатацію. Для введення в експлуатацію відремонтованого об'єкту необхідно створити відповідний документ. Для автоматичного створення документу Введення в експлуатацію відремонтованого об'єкту ОЗ перейти по пункту меню Сервіс/Налаштування.
У вікні Налаштування відмітити параметр Автоматичне формування документа введення в експлуатацію. Натиснути кнопку ОК.
Далі зберегти дані в документі Приймання-здачі відремонтованого ОЗ або закрити його. Після цього автоматично відкриється документ Введення в експлуатацію. Більшість полів в документі буде заповнена автоматично, необхідно проставити відповідні Рахунки обліку, зносу, витрат поля Прийняв:.
Сформувати проводку по введенню в експлуатацію ОЗ і провести операцію до Головної книги.
Після проведення операції до Головної книги більшість полів документу стануть неактивними, тобто їх редагування буде неможливим. Зберегти дані і закрити документ Введення в експлуатацію.
Після закриття документу введення в експлуатацію буде автоматичне повернення до операції Приймання-здачі відремонтованих ОЗ.
Також документ введення в експлуатацію відремонтованого об'єкту можна створити без функції автоматичного створення в модулі Документи руху ОЗ в операції Введення в експлуатацію. Наприклад, у випадку, якщо об'єкт не одразу вводиться в експлуатацію після проведеного ремонту (див. Введення в експлуатацію ОЗ після інших операцій).
Після створення необхідних документів закрити модуль Документи руху ОЗ.
Для перевірки повноти відображення факту повернення з ремонту і введення в експлуатацію перейти в модуль Картотека ОЗ, відкрити Інвентарну картку відремонтованого ОЗ. Дані про створені документи можна переглянути на закладках Рух, Зміни і Використання. Зокрема, на закладці Використання запис про введення в експлуатацію після ремонту буде активована лише наступного місяця після введення в експлуатацію, коли вперше, після ремонту, нарахується амортизація.