Створення екзаменаційної сесії

Створення екзаменаційної сесії здійснюється у системі Управління студентами у модулі Екзаменаційна сесія.

Для формування екзаменаційної сесії необхідно виконати наступні дії:

  • У вікні Екзаменаційні сесії встановити курсор на рядок документу.
  • По пункту меню Реєстр/ Створити або клавішею Ins створити екзаменаційну сесію.

У вікні Створення екзаменаційної сесії:

  • поле Навчальний рік заповнюється автоматично. При потребі можна змінити;
  • у полі Форма навчання з довідника Форма навчання обрати необхідну форму навчання, наприклад - денна;
  • у полі Факультет з довідника Факультет обрати необхідний факультет, наприклад облік і оподаткування;
  • у полі Спеціальність з довідника Спеціальність обрати необхідну спеціальність, наприклад - облік;
  • у полі Курс з довідника Курс обрати курс, в якому буде проводитись екзаменаційна сесія;

  • у полі Найменування автоматично заповниться інформація, яка попередньо була обрана;
  • у полі Початок вказати дату початку екзаменаційної сесії;
  • у полі Закінчення вказати дату закінчення екзаменаційної сесії;

Натиснути кнопку ОК.

Встановити курсор на проект документу та шляхом «провалювання» відкрити сформовану екзаменаційну сесію.

У вікні Графік екзаменаційної сесії встановити курсор на необхідний рядок та відкрити вікно Зміна іспиту. Внести необхідні додаткові дані:

  • у полях Екзаменатор та Асистент з довідника Екзаменатори обрати необхідного екзаменатора та асистента;
  • у полі Місце проведення з довідника Вибір аудиторії обрати місце проведення іспиту, заліку, диференційованого заліку чи захисту практики;

Натиснути кнопку ОК.

При потребі можна внести зміни у полях з позначкою*, наприклад – Дату проведення іспиту та натиснути кнопку ОК.

Сформована екзаменаційна сесія з’явиться у вікні Екзаменаційні сесії зі статусом Проект.

Встановити курсор на проект створеної екзаменаційної сесії та по пункту контекстного меню Реєстр/Почати сесію або комбінацією клавіш Alt+Р почати сесію і натиснути кнопку ОК.

У вікні Екзаменаційні сесії статус документу зміниться з Проекту на Розпочата.

Після здійснення контролю успішності у модулі Екзаменаційні відомості розпочату екзаменаційну сесію потрібно завершити. Для цього по пункту контекстного меню Реєстр/Завершити сесію або комбінацією клавіш Alt+F5 завершити сесію і натиснути кнопку ОК.

У вікні Завершення сесії натиснути кнопку ОК.

У комірці Статус змінити статус із Розпочата на Завершена.