Створення документів розподілів

На вкладці Реєстр розподілів у полі Період: із запропонованого списку обрати період, у нашому випадку – лютий 2022.

Встановити курсор в табличну частину та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно для заповнення полів:

  • у полі Номер: – за замовчуванням встановлюється автоматично;
  • у полі Дата: – ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря.

По клавіші F3 обрати із запропонованого списку:

  • у полі Фонд бюджету: – загальний або спеціальний, у нашому випадку – загальний;
  • у полі Бюджет: – державний або місцевий, у нашому випадку – державний;
  • у полі Тип розподілу: – встановлюється автоматично – Сплата рахунків;
  • у полі Вид коштів: – асигнування або кредити, у нашому випадку – асигнування;
  • у полі Коментар: – при необхідності ввести коментар у довільній формі;
  • у полі Статус: – чернетка або затверджено. Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
  • у полі Проведено в ДКУ включення параметру позначкою використовується у разі, коли розподіл проведено в органах Казначейства;
  • у полі Дата проведення – ввести вручну або по клавіші F3 задати у Календарі дату проведення розподілу;

    Натиснути кнопку ОК.

Створений розподіл відобразиться у верхній табличній частині вкладки Реєстр розподілів.