Створення документів розподілів
На вкладці Реєстр розподілів у полі Період: із запропонованого списку обрати період, у нашому випадку – лютий 2022.
Встановити курсор в табличну частину та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно для заповнення полів:
- у полі Номер: – за замовчуванням встановлюється автоматично;
- у полі Дата: – ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря.
По клавіші F3 обрати із запропонованого списку:
- у полі Фонд бюджету: – загальний або спеціальний, у нашому випадку – загальний;
- у полі Бюджет: – державний або місцевий, у нашому випадку – державний;
- у полі Тип розподілу: – встановлюється автоматично – Сплата рахунків;
- у полі Вид коштів: – асигнування або кредити, у нашому випадку – асигнування;
- у полі Коментар: – при необхідності ввести коментар у довільній формі;
- у полі Статус: – чернетка або затверджено. Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
- у полі Проведено в ДКУ включення параметру позначкою використовується у разі, коли розподіл проведено в органах Казначейства;
- у полі Дата проведення – ввести вручну або по клавіші F3 задати у Календарі дату проведення розподілу;Натиснути кнопку ОК.
Створений розподіл відобразиться у верхній табличній частині вкладки Реєстр розподілів.