Формування довідок про зміни до кошторисів

Бюджетні установи у процесі своєї діяльності вносять зміни до затверджених планово-фінансових документів:

  • на суму збільшення/зменшення асигнувань та видатків (кредитів) загального фонду;
  • на суму збільшення/зменшення надходжень та видатків спеціального фонду;
  • на суму збільшення фінансування (залишку коштів на рахунку на початок року) надходжень спеціального фонду;
  • на суму збільшення видатків за одними кодами економічної класифікації видатків (далі – КЕКВ) за рахунок зменшення видатків за іншими КЕКВ загального та/або спеціального фондів.

У разі внесення змін до кошторисів формуються відповідні довідки про зміни до кошторисів, які затверджуються і виконуються в тому самому порядку, що й кошториси.

Формування довідок про зміни до кошторисів, проводиться у системі Фінансове планування й аналіз у модулі Кошторис та план асигнувань.

Розглянемо формування довідок про зміни до кошторисів за загальним фондом та за власними надходженнями спеціального фонду.

Детальний порядок формування довідок про зміни надання кредитів та спеціального фонду (крім власних надходжень) розглянуто в окремих нотатках.

Для створення довідок про зміни до кошторисів необхідно виконати наступні дії:

На вкладці Реєстр кошторисів у вікні Кошторис та план асигнувань бюджетної організації встановити позначку по пункту меню Вид/Кошторис зі змінами.

У нижній таблиці на вкладці Зміни у полі Місяць: обрати місяць, у якому будуть проводиться зміни, наприклад – березень.

У верхній таблиці обрати кошторис, до якого будуть створюватися зміни: при формуванні довідок про зміни до кошторисів за загальним фондом, у нашому випадку – Кошторис ЗФ.

При формуванні довідок про зміни до кошторисів за спеціальним фондом, у нашому випадку – Кошторис СФ.